Tuesday, May 29, 2007

האופניים של סקוט, ברחוב שינקין, שני אחה"צ






























במהלך ציד האופנה האחרון שלו באירופה, כתב סקוט שומן (the sartorialist), מספר פעמים, על אותן "בנות חמודות על אופניים, לובשות בגדים חמודים". זה לא רק באירופה. הבנות שאני הכי רוצה לצלם הן אלו הרכובות על אופניים, ששמלתן מתנפנפת ברוח.

הפעם, דווקא הצלחתי לצוד עלמה על אופניים, ושמה שלי, 28. הגרביים המתוחות (כדאי להתקרב, הדוגמה מיוחדת), פשוט עשו לי את זה. זה נראה כאילו כמות האופניים ברחובות תל אביב הולכת וגדלה בחודשים האחרונים, והאופניים הפכו לסוג של אביזר אופנתי.

שמלה- "שושי" לנונה, באחד העם; שרשרת זהב- קמע קלטי מיער הפיות בסנטר; גרביים- סופר פארם "זו הייתה היציאה הכי טובה שיש להם"; נעליים- "הן נעלי השואה שלי. אחרי שראיתי את כל המגפיים שיש בחנויות, לא התחשק לי לקנות נעליים עכשוויות. אז קניתי את הנעליים הכי פשוטות. נעלי מורה, או נעלי שואה".

התסרוקת הזו, בקינג ג'ורג', שני אחה"צ































"אמרו לי שאני נראית כמו דודה", התלוננה בפני תמר, לאחר שהחמאתי לה על לבושה. השמלה, הטרולי-שופרסל, והתסרוקת אולי עלולים ליצור מראה כזה, אך בעיני היא נראית פשוט קלאסית.

מעניין כמה זמן הקדישה על מנת לסדר את השיער בצורה זו. מלבד הסיכות הצבעוניות, התסרוקת בהחלט הולמת סרטים תקופתיים של אירופה בזמן מלחמת העולם השנייה. (זו מחמאה. הנשים בשנות הארבעים התלבשו בעיני
מקסים).

דוגמה נפלאה לאופנת המלחמה, למרבה הצער, ניתן לראות בסרט "הנפילה", שבו אווה בראון, אשתו של גבלס ואף הקלדנית לבושות בחצאיות גבוהות גזרה ובחולצות מכופתרות.

שמלה- "קניתי בשני שקלים ליד התחנה המרכזית של ירושליים"; תיק צהוב, תיק שחור, חגורה- הכינה בעצמה;

ברחוב קינג ג'ורג', שני אחה"צ

הן כל כך צבעוניות.. המגזינים הקיץ מדברים על צבעוניות הבגדים. הרגשתי שהשיער הורוד והמשקפיים הירוקים נלקחו מאיזו הפקת אופנה לקיץ זה.
מימין- טליה: משקפיים- מחנות בתחילת אלנבי (נראה לי שהכוונה לעץ המשקפיים); שרשאות- הום-מייד; חולצה- עודפים מהשוק.
משמאל- מרינה: כובע- מאותה החנות של המשקפיים של טליה; משקפיים- אמא "זה מלפני הספירה"; שרשרת- "ידיד שלי שיושב עכשיו בכלא הביא לי"; שמלה- מחנות בקינג ג'ורג';

פסים, ברחוב שינקין, שני אחה"צ















אוי, אהבתי את שילוב המכנסיים המפוספסים עם החולצה המפוספסת. מעניין אם אור, 22, השקיע בכך מחשבה.
נקודה נוספת לציון: אהבתי את הגזרה הסמי- מחוייטת של המכנסיים הקצרים. אין דבר גרוע מגברברים במכנסי 3/4. אולי רק גברברים במכנסי 7/8. גיליתי שהשיטה הטובה ביותר הינה גזרה מעט יותר מוקפדת מהרגל בני- ישראל בדבר.
ועוד משהו: עונת הקיץ אמורה להוציא ממעמקי הארון אל רגלי טובי בנינו את השורטס. הסכנות יתגלו בתקופה הקרובה.
חולצה- מבזאר יד שנייה בגוואטמלה; מכנסיים- חנות יד שנייה בתחנה המרכזית הישנה; נעליים- אולסטאר;

תספורת מגניבה ברחוב שינקין, שני אחה"צ




























את קסניה פגשתי באמצע הרחוב, בתום יום עבודה עמוס ומייגע (מבחינתה. אני ישבתי וכתבתי בביתי הקט לאורך מרבית שעות היום). יש בה יופי מאוד חזק וחד. סוג של פאם-פאטאל; בתספורת, בתווי הפנים ובמשקפיים, שמשדרים כוחניות כלשהי, שמרוככת אמצעות השמלה והתיק הורוד.
אני יודעת, בפוסטים האחרונים יש רק בנות בשמלות. הייתי מתנצלת על חוסר הגיוון, אבל הפשטות האוורירית שבלבישת שמלה ביום מחניק וחמסיני, מקסימה בעיני. חוצמזה, גם אני מוצאת את זה מעט קשה יותר להתרגש מיעלות חן לבושות במכנסיים וטי-שירט. אני תמיד אשמח למצוא כאלו שמסקרנות אותי גם בלבוש היומיומי ביותר.
שמלה-קוקאי;

Saturday, May 26, 2007

השמלה הזו, ברחוב קינג ג'ורג', שישי בצהריים


























עם בואם של הקיץ והחום, לא מעט עלמות חן בוחרות באופציה המרעננת של שמלה. כיביכול אין פשוט מזה, אין צורך להתאים בין חלק עליון ותחתון, וזה תמיד יהיה קלאסי. -טעות- אין דבר נורא משמלה לא הולמת; מדובר בלוק של עקרת בית, שלא נראה לי שיש מישהי ששואפת אליו. גרוע מזה היא שמלה יפה הנלבשת עם כפכפים או סנדלים תנ"כיות על מנת שהמראה הכללי לא יראה "מתאמץ" יתר על המידה. רז, 19, היא דוגמא מושלמת בעיני לשמלה יפה עם נעליים קייציות, שלא גורעות מן המראה הכללי. כן ירבו!
שמלה- "שתיים"; תיק- שוק המעצבים; נעליים- טופ שופ;

ברחוב שינקין, שישי בצהריים




























לאחר שכבר צילמתי את דימה, 35, הוא הודה, במיבטא רוסי די כבד, שלא הבין מה לעזאזל אני רוצה ממנו. לאחר שהסברתי לו בשנית, אמר שאין לו אינטרנט, ולא יצליח לראות את התמונה. זהו מראה מאוד מעניין, שילוב של הישראלי והרוסי הסטריאוטיפי בכל מקום: הגרביים המתוחות יחסית מול נעלי הספורט, מכנסי הבאגי מול חולצה עם רקמה, וכובע קסקט סרוג.
מסר לאומה?
"אם את אוהבת לראות תיאטרון, אנחנו עושים את החטא ועונשו בתמונע ובקליפה. חסרים לנו אנשים צעירים כי איכשהו הם לא בקטע. ביי".
חולצה- וינטג', ישנה; כובע- מחנות בגבעתיים; מכנסיים- דיזל; נעליים- מחנות בעזריאלי, מלפני כמה שנים;

הקעקוע הזה, ברחוב שינקין, שישי בצהריים



























את טלי, 18, ראיתי ישובה לצד מי שנראתה כאמה, בסמוך לחנות התכשיטים שלהן, לקראת סוף רחוב שינקין (בתקוה שקראתי נכון את הסיטואציה). אני סבורה שיש במראה שלה משהו אחר; החולצה "נכונה", הקעקוע יפה, ומיקומו יוצא דופן, אולם אין מדובר בכל אלו. פשוט היה משהו במבט שלה שהייתי חייבת לתעד.

שירלי טמפל, ברחוב שינקין, שישי בצהריים




























לפעמים הכול עניין של גישה. השמלה, התיק, המבט ושיער שמעט מזכיר את שירלי טמפל (הבקבוקים, התספורת, הכתום), קשה שלא להבחין בבשמת, 24, ביום שישי מחניק ברחוב שינקין. אני חושבת שיש משהו מאוד יפה בנשיות מן הסוג הישן, ועל אף שמשקפי השמש והכפכפים מעט מחבלים בלוק, או "מדרנזים" (מלשון מודרניזציה), הרעיון עדיין בולט.
שמלה- קסטרו "וזה הדבר היחיד שיש לי מהם"; תיק- h&m; עגילים- מפריז; משקפיים- אופטיקנה; כפכפים- מחנות בקריית שמונה.

Friday, May 25, 2007

ברחוב שינקין, חמישי אחר הצהריים




























לפני למעלה מחודש העליתי תמונה קטנה של ניקול ריצ'י, ותהיתי בכתב האם אופנת השמלות+משקפיים גדולים תשגשג בקיץ הבא עלינו לטובה. מה שלא כתבתי זה שעם פרסומה של תמונה זו לא מעט חובבי אופנה ברחבי העולם תהו בקול/בכתב האם גם נטילת תיק לכל יד תתפוס את עינינו בתקופה הקרובה. איני יודעת האם מריה, 18, הינה מדגם מייצג, אך יש בכך משהו חביב.
שמלה- h&m; תיק לבן- מבריטניה; תיק צבעוני- אולד נייבי; נעליים- שינקין; משקפיים- רייבאן; צמיד כסף עבה- מיפו; טבעת טורקיז- מפלורידה; צמיד חרוזים כסוף- ניו יורק;

ברחוב רש"י, חמישי אחר הצהריים

חוץ מהדוגמה היפה של השמלה, אהבתי את הסנדלים המיוחדים שנעלה מיטל, 24. הם פשוטים דיים, אך לא פשוטים מדי. את החגורה הירוקה, שמותאמת לשמלה בצורה מושלמת, קשרה מיטל מאחור. לאחר ששאלתי הסתבר שהכינה אותה בעצמה, מעניין האם דאגה להתאימה מראש לשמלה..

שמלה- אובססיה; תיק- מעצבת ישראלית בשם גל; כפכפים- טיפניס בדיזנגוף; שרשרת- היה היה; משקפיים- מאיש זקן ונחמד בנחלת ביניימין;

דיזינגוף סנטר, חמישי אחר הצהריים




























כל גווני האדום הללו משתלבים נפלא. גם הפרחים האדומים שעל החולצה, המשקפיים בעלי המסגרת האדומה, השרשרת עם האבנים בצבעי אדמה, וכמובן- השיער. רק התיק האפור נבדל מהם. אני לא יודעת האם לירון, 16 (וחצי), שמה לב לשילוב הזה עת יצאה מפתח ביתה, או כאשר צבעה שיערה, אך זה מקסים בעיני.
טוניקה- זארה; תיק- פיור; משקפיים- אילת; שרשרת אבנים- קסטרו; שרשרת כסופה- קיבלה במתנה; עגילים- זד;

Wednesday, May 23, 2007

אבן גבירול, שני אחרי הצהריים.



























לאורך שלמה המלך האצתי את צעדיי, לאחר שראיתי הדפס ירוק מעניין באופק, שועט במהירות אל אבן גבירול.
"המצלמה שלי חייבת לתעד אותך!", כמעט דרשתי.
"אני לא אוהבת להצטלם, אני מתביישת", ענתה.
"אבל זה לטובת כלל האנושות. את צריכה לשמש דוגמא, וסמל ומודל לכלל אוכלוסיית העולם".
"אני מעדיפה שלא. אם זה יקרה, איך אשאר מיוחדת"?
הדיאלוג הקטן הזה, שאכן התרחש במציאות, אם מישהו תהה, העלה בי לא מעט מחשבות. אחת ממטרות הבלוג הינה, בין היתר, לעודד יצירתיות וביטוי עצמי באמצעות האופנה. אולם- כאשר יותר אנשים יתלבשו בצורה ייחודית, פחות אנשים יהיו ייחודיים?
אהבתי את ההדפס של השמלה, והגזרה הפשוטה. הגרביים האפורים, נעלי הספורט שלא חיבלו בנשיות של הלוק הכללי, התיק המרובע, והטבעת הגדולה. פשוט תאווה לעיניים.

סיכת הראש הזו. שינקין, שני אחה"צ











































מיכל, 22, העמיסה על עצמה לא מעט טרנדים, והיא עדיין לא נראית כמו קורבן אופנה:
- תיק הבד עם הכיתוב.
- סיכת ראש מטורפת (זה בהחלט תופס תאוצה).
- טייץ צבעוני במיוחד.
- שרשרת מאסיבית.
חולמה- "שיין"; שרשרת- הכל בדולר; חצאית- ניו יורק; טייץ- "זה דווקא חותלות, שאני הכנתי בעצמי"; כפכפים- בירקנשטוק; משקפיים- רייבאן של אמא; תיק- בנגקוק;

שינקין, שני אחר הצהריים




























חוץ מהתלתלים האדירים של לירון, 24, אהבתי גם את החולצה הא-סימטרית. על פי התחזיות, חולצות א-סימטריות אמורות היו להשתלט על ארונינו בקיץ זה. לשמחתי, כרגע נראה שזה לא הולך לקרות. דווקא בגזרה הספורטיבית של חולצה זו מצאתי דבר מה מעניין, שכן לרוב חולצות מסוג זה נוטות ללוק "מתאמץ".
החולצה הא-סימטרית- מיס אליס מ"שיין"; תיק- חנות באחד העם; גופייה- מחנות ברחוב דיזינגוף; חצאית- מאמסטרדם;

הגזרה הגבוהה יותר מחמיאה, קינג ג'ורג', שני אחה"צ




























את צליל, 20, צילמתי כבר פעם אחת, בעבר, אך התמונה שלה לא התפרסמה מאחר והתאורה הייתה גרועה במיוחד. בפעם הראשונה, כמו הפעם הזו, היא התלבשה באופן אלגנטי יחסית לרחוב הישראלי. בתחילה, כלל לא זיהיתי אותה, רק כאשר התכוונתי לתת לה את הפתק עם כתובת הבלוג, לאחר שכבר הצטלמה, צחקה ואמרה שכבר ניגשתי אליה בעבר.
בכל אופן- בכוונתי לעשות לגזרה הגבוהה מסע ייח"צון נרחב מעל דפי הרשת. תירוצים כגון "אני שמנה", אינם קבילים הפעם. זה פשוט ה-ר-ב-ה יותר מחמיא מכל חריץ שהוא.
שימו לב גם לשלייקס העבים. זו מגמה שמתפשטת ברחבי העולם, וגם אצלינו רואים סימנים ראשונים. בעיני, יש בזה פן של סקסיות דווקא לגברים. כל עוד עושים את זה נכון.
חצאית-קמיזה; חולצה- אדרת; משקפיים- דולצ'ה וגבאנה;

Monday, May 21, 2007

טורבאן, שוק הפרחים, שישי בצהריים

והנה, עוד טרנד שאין סיכוי שיצליח בארצנו. יש שיאמרו, במזל, שכן הטורבאן אינו מחמיא למירב בנות ישראל. עם זאת, הצבעוניות שלו בהחלט תופסת את העין. את הטורבאן הזה רכשה הילה, 21, בניו יורק, והעידה כי "אפשר למצוא את זה בכל מקום", אולי בכל מקום, אבל לא בישראל.

כאפייה, קינג ג'ורג', שישי בצהריים

יעלה, 22, היא אחת מאותם הבודדים שמעיזים להסתובב ברחובות תל אביב עם כאפייה. בעיני, זה משדרג מאות מונים את ההופעה, אבל את אותה העבודה יעשה כמעט כל צעיף בסגנון. (פיסת בד צבעונית, בעלת יריעה מרובעת רחבה, לקפל למשולש ולהתחיל ללפף סביב הצוואר). בכל אופן, המשבצות הצבעוניות של החולצה עם השחור-לבן המשובץ של הכאפייה השתלבו נהדר. שימו לב לשרשרת הפלסטיק עם הפרפר.


Sunday, May 20, 2007

נחלת ביניימין, חמישי אחר הצהריים




ביום שפגשתי אותה, הייתה איילת, 23, בסוג של חופשה בכפר באנגליה. תקראו ותבינו:

להרחבת הארון?
"רק היום קניתי משקפי שמש במאה שקלים וג'קט במאתים שקלים".
מה כן?
"כל מה שמ"קאלה". אני אוהבת להיראות שונה בכל יום. אני בוחרת דמויות, והשיער מאוד חשוב כדי ליצור אותן".
ומה את היום?
"משהו באנגליה. חופשה בכפר לפני הרכיבה על הסוס".
מה לא?
"כריות לכתפיים".
השראה אופנתית?
"ההשראה שלי היא לפי מדינות. פריז, ספרד, תמיד חופשה איפושהו".

ג'קט- בוניטה; חולצה, מכנסיים ונעליים- קאלה;

שינקין, חמישי אחר הצהריים


ליאור, 25, גם טרח להראות לי את החולצה שמתחת לסוודר; חולצת רטרו בצבע חרדל עם הדפס מגניב ביותר.
שימו לב לגרביים המתוחות כלפי מעלה. זה חמוד..

סוודר- יד שנייה; ג'ינס- היה בעבר של מישהו אחר; גרביים- נראה לי מהשוק; נעליים- יד שנייה.





שינקין, חמישי אחר הצהריים

















איכשהו כ-ו-ל-ם אוהבים לרדת על הסקיני, למרות שבעיני בתצורה הנכונה הוא יכול להחמיא למרבית הבנות. הוכחה מצויינת לכך היא דינה, שנראית מצויין בג'ינס שצר בחלקו התחתון. גם החולצה עם רקמת הפרפרים מגניבה, וזהו סיפורה:

"לפני כשנתיים ראיתי מישהי עם חולצה כזו, והיא אמרה לי שקנתה אותה בשוק בצלאל בעשרה שקלים. הלכתי לשוק וקניתי עשר חולצות. מאז, זו התלבושת האחידה שלי לקיץ".
מה כן?
"בגילי, אני הכי אוהבת ללבוש תלבושת אחידה. אין לי עניין לנסות "להתלבש". כשאני מתלבשת, זה בעיקר שכבות. יש לי דברים עוד של סבתא שלי".
מה לא?
"דברים חשופים, שרואים כמה שאני רזה. פעם הלכתי עם חצאיות ונעלי עקב, היום אני כבר לא מסוגלת לנעול נעלי עקב".

ג'ינס- קינג ג'ורג'; נעליים- קליגולה; חגורה- גאפ; תיק- חברה קנתה; חולצה- שוק הכרמל;

וגר זהב עם כסף?

זוהי קסם, 15, שחילקה בסמוך לסנטר את אותם הכרטיסים המרגיזים של ההוצאה לפועל. (אם נעשה תחרות מה הפלייר הכי מרגיז במתחם- שתיים, המרכז המיני ההוא בשינקין או ההוצאה לפועל, ללא ספק ההוצאה לפועל תנצח). בכל אופן, אהבתי את כמות התכשיטים שקסם עטתה על גופה, וגם את השילוב של הזהב והכסף. שימו לב לכמות הטבעות. מרי קייט בוודאי הייתה גאה בה.
גופייה- סבתא; משקפיים- גם סבתא; סריג- יד שנייה; שרשראות- מונסטון ושוב סבתא; צמידים- מונסטון; טבעות- אמא (מסתבר שלסבתא המוצלחת יש גם בת); בנדנה- שוק הכרמל; תיק- חנות בדיזינגוף סנטר;

המעיל הזה, שינקין, חמישי אחה"צ

וואו. הגיע הזמן. סימן ראשון למעילי הטראנץ' בארץ. עד כה ראיתי את המעיל על ההמונים האירופאים, או על ישראליות בדרכן לעבודה ובחזרה ממנה. זו הפעם הראשונה שאני רואה אותו כפריט מן השורה ברחוב התל אביבי.
המעיל הזה ספציפית מעניין, כי הוא לא באמת טרנץ' אלא סוג של מוטציה שלו. אותו האורך, הצבע, ומעט מן הגזרה, אולם ללא הכפתורים, הצווארון והחגורה. בכל אופן, הוא מגניב, וגם לא מחמם יותר מדי. כך שהינו מתאים במיוחד לערבים קרירים בארץ שזו השנה הראשונה שחווים בה עונת מעבר מהי.
המעיל נקנה ברשת זארה לפני מספר חודשים. זו השקעה מובטחת לעונת החורף הבאה, ולעונות שאחריה. מכירים את כתבות הדקה וחצי מסוג "עשרת הפריטים שאת חייבת שיהיו בארון שלך"?? (השמלה השחורה הקטנה, ג'ינס 501, טישירט לבנה, חולצת כפתורים לבנה, ג'קט שחור מחוייט, עקבי סטילטו, מכנסי צינור שחורים, חצאית צרה, תיק קלאסי) ו--מעיל הטראנץ', שתמיד יופיע ברשימות הללו. זוהי גרסה מעט יותר זרוקה שלו.
(אגב, תמיד מעניינות אותי הכתבות האלה. לרוב מדובר בחמישה עמודים שמעולם לא משתנים יתר על המידה. מה, לעורכת לא היו רעיונות יותר טובים? הכתבים התרשלו ואיחרו את הדד ליין? למה אין עיתון אופנה ראוי בארץ?)
אה, כן, וזוהי גליה, 20. שכחתי לציין.

Saturday, May 19, 2007

וואו. קינג ג'ורג', רביעי אחה"צ

נירה (מימין) ושירה (משמאל), שתי תאומות בנות 23, לבושות "רק" בג'ינס וטי שירט, אבל זה נראה כל כל טוב.. לחולצת המשבצות של שירה יש גזרה מושלמת, ובד דק יחסית ונעים בצירוף מכנסי צינור ושרשרת עדינה, היא יצרה לוק מאוד מדויק. נירה לובשת מכנסיים קצרים בגזרה גבוהה, שהם הדבר הכי נכון לתקופה הקרובה, וחולצה שקופה עם הדפס רוקיסטי משהו. אני לא יודעת מה יש בשתיהן (חוץ מנעליים נהדרות, תמונה למטה) אבל הן פשוט נראות מושלם.



חולצת משבצות- מניו יורק; מכנסיים- זארה, מלפני שנה; נעליים- מחנות יד שנייה בברוקלין; תיק- מניו יורק; שרשרת- של אמא;

מה כן?
"עכשיו אני בקטע של בגדים אוברסייז, לא צמודים, והמון משבצות. אני אוהבת מן לוק לא מתאמץ. לשבור גזרות וצבעים ולשלב דברים חדשים עם ישנים".
מה לא?
"בגדים שנראים זולים כאלה, וחולצות צמודות".
השראה אופנתית?
"אני לא יכולה לחשוב על משהו ספציפי. אני מושפעת מחברים, מסרטים, מטלוויזיה וממוזיקה".




חולצה- מניו יורק; בעצם, הכל מניו יורק;

מה כן?
"אני אוהבת עכשיו סגנון קצת גראנג'י. חצאיות ומכנסיים בגזרה גבוהה".
מה לא?
"רשתות, מותגים. כל מה שיש לכולם".
השראה אופנתית?
"אין כל כך".

Friday, May 18, 2007

שינקין, רביעי אחר הצהריים

האמת, שאין לי מושג איך קוראים לה; היא כל כך מיהרה שלא הספקתי לשאול. פגשתי אותה בתחילת שינקין, ובעוד היא מנסה למזער את האיחור שלה לאיזושהי חזרה, ביקשתי ממנה שתצטלם עבורי.
ולמרות זאת, יש בה משהו נינוח ורגוע. קשה להבחין בתמונה שהיא אכן ממהרת. הבגדים עצמם מאוד יומיומיים אך קלאסים. יש בה מן שיק ישן שאינו בנמצא בארצינו, עם החולצה שחושפת מעט בלא כוונה, אך מסתירה מספיק.











זה זמן רב שלא ראיתי אנשים שמניחים על כתפיהם סריגים באופן זה. במקרה הזה, הסריג מקסים, ועל אף הלוק הגיקי שזה עלול ליצור, זה דווקא נראה די שרמנטי.
וזה מה שעידו לובש:
חולצה- פלזמה; סריג- מרסל; שרשרת- של חבר; ג'ינס- לי; משקפיים- אבא;

החולצה למרבה הצער נרכשה בטורקיה.

השרשרת הזו, קינג ג'ורג', רביעי אחה"צ



הנה, רק אתמול ניסיתי להסביר מדוע טייץ ארוך עדיף, וכבר יש לי תמונה מצויינת להדגים זאת. זו לנה, 27. מעבר לשרשרת המיוחדת, אהבתי את ההופעה שלה, מאחר ומדברים מאוד יומיומים ופשוטים היא הצליחה לשלב לכדי הופעה מתוחכמת. הטי שירט פשוטה, וכך גם הסריג, החצאית והטייץ, אך יחדיו הכל נראה מאוד זורם ונכון. ניתן להשליך זאת על שילוב הצבעים הנעים והנכון, גזרות הבגדים הזורמות, ולמרות הפשטות של כל בגד לכשעצמו, הבדים עצמם אינם נראים זולים כלל וכלל. אילו הייתה לובשת טייץ באורך 7/8, לא רק שהופעה שלה הייתה הרבה פחות שיקית במראה הכללי, אלא הרגליים היו גם נראות יותר כבדות.


חולצה וטייץ- מיה בש; סריג- קום איל פו; חצאית- זארה; נעליים- אולסטאר; תיק- מדרום קוריאה; שרשרת- הכינה באופן חלקי;

הקעקוע הזה, קינג ג'ורג', רביעי אחה"צ




















הג'קט הזה, קינג ג'ורג', רביעי אחה"צ




לפעמים ג'קט מעניין יכול לשדרג הופעה שלמה. כחולת הדפסים שטרם מצאה תרופה הולמת, הג'קט של עינת (ואולי ענת?) בהחלט עשה לי את זה. הגזרה עצמה, בבסיסה, פשוטה, אך ההדפס והכפתורים מייחדים אותו. אה, וגם- זה היה נחמד שהדפס העיגולים הינו שחור אפור, והחולצה והמכנסיים מתואמים. אם תסתכלו מקרוב ניתן גם לראות שמדובר בחולצת פסים.
משקפיים- דיזל; ז'קט וחולצה- משוק בתאילנד; מכנסיים- בנות; תיק- מחנות של מעצבת בדיזינגוף; נעליים- שופרא;

Thursday, May 17, 2007

קינג ג'ורג', רביעי אחר הצהריים






אצל ליליה, 21, מאוד אהבתי את ההתאמה שנוצרה בין הטייץ השחור לבין החגורה הדקה. לרוב אני נמנעת מלשלב צבעי פסטל עם בגדים שחורים, אך כאן זה התבצע בעדינות יתרה.
בעיני ליליה נראית מצוין, למרות הטייץ בגזרת 3/4. המלצה חמה: הטייץ גם כך מבליט כל פיסת שומן אפשרית, למה להתעלל בגופכן ולא רק להשמין אותו אלא גם להנמיכו? השנה יש בלא מעט חנויות גרביונים צבעוניים, דומה לטייץ ארוך, אבל הרבה יותר שיקי.
סריג- מנגו; שמלה-מנגו; טייץ- מחנות בחולון; נעליים- חולון; חגורה-זארה; תיק- ניין ווסט; שרשרת- קיבלה במתנה; עגילים- מהחנות של הזקנה באלנבי (נו, לכו תמצאו);
להרחבת הארון?
"אני חייבת לקנות מכנסיים קצרים. היום גיליתי שאין לי בכלל".
מה כן?
"רב הזמן- שמלות וחצאיות. דברים אווריריים, שלא צריך לשים חזייה מתחת".
מה לא?
"דברים מפול אנד בר. התחלתי לעבוד שם ומאז הקולקציה עושה לי בחילה".
השראה אופנתית?
"אין מישהו מוגדר. אני לוקחת רעיונות מאנשים שיוצא לי לראות".


אני יותר ויותר רואה ג'קטים מן הסוג הזה ברחובת תל אביב, וזה בהחלט חיובי בעיני. זה מספר חודשים שאני צופה בג'קטים הקצרים בתמונות מחו"ל, וכבר לפני יותר משנה הכריזו על בואם בתצוגות האופנה. כעת הוא עושה את צעדיו הראשוניים בארץ. מזל טוב.

עיתוני האופנה דיווחו על בואו של הכסוף, הזהב והמטאלי למחוזות ארונינו. אני הייתי מבוהלת- להסתובב לאורך הרחובות כאשר סכנה כזו נכנסה לאופנה. וודאי צפויים מחזות קשים. בכל אופן, ליליה, 22 עוד שלושה שבועות, לובשת כפכפי כסף, וזה נראה נפלא. מפלס הדאגה ירד בכמה רמות.

דבר שלישי ואחרון: שימו לב לעגילים של שתיהן. זוכרים את הטרנד, בעקבות איזו טלנובלה ישראלית שהספקתי לשכוח את שמה זה מכבר, לענוד עגיל אחד גדול במיוחד ולא סימטרי? אז הנה, כולם שכחו את הקטע מזמן, ועכשיו על תנוכי אוזניהן, זה פתאום נראה ממש מגניב.

ג'קט- זארה; שמלה- זארה; תיק- מנגו; נעליים- עמנואל; שרשרת- של סבתא; עגיל- מחנות בשינקין ;

להרחבת הארון?

"את כול הבגדים היפים שאחותי לקחה לי".

מה כן?

"מה שבא לי באותו הבוקר. אני יכולה ללבוש מכנסיים של בנים, או שמלה ונעלי עקב".

מה לא?

"מנומר".

השראה אופנתית?

"ההיא מאמריקן ביוטי, מישה ברטון וגוון סטפני".