Tuesday, May 29, 2007

תספורת מגניבה ברחוב שינקין, שני אחה"צ




























את קסניה פגשתי באמצע הרחוב, בתום יום עבודה עמוס ומייגע (מבחינתה. אני ישבתי וכתבתי בביתי הקט לאורך מרבית שעות היום). יש בה יופי מאוד חזק וחד. סוג של פאם-פאטאל; בתספורת, בתווי הפנים ובמשקפיים, שמשדרים כוחניות כלשהי, שמרוככת אמצעות השמלה והתיק הורוד.
אני יודעת, בפוסטים האחרונים יש רק בנות בשמלות. הייתי מתנצלת על חוסר הגיוון, אבל הפשטות האוורירית שבלבישת שמלה ביום מחניק וחמסיני, מקסימה בעיני. חוצמזה, גם אני מוצאת את זה מעט קשה יותר להתרגש מיעלות חן לבושות במכנסיים וטי-שירט. אני תמיד אשמח למצוא כאלו שמסקרנות אותי גם בלבוש היומיומי ביותר.
שמלה-קוקאי;

4 comments:

Anonymous said...

יש לה גוף מושלם והשמלה היפייפיה מתאימה לה בול

Anonymous said...

היא דוגמנית...

Anonymous said...

היא מדהימה, התסרוקת באמת מאוד יפה ומתאימה לה.
שמלות זה אחלה.

Anonymous said...

קסניה היא דוגמנית שעבדה המון במקצוע שלה
כיום היא עובדת בקסטרו
נדמה לי שהיא הפכה להיות מדוגמנית שלהם לגרפיקאית שלהם