Saturday, May 26, 2007

השמלה הזו, ברחוב קינג ג'ורג', שישי בצהריים


























עם בואם של הקיץ והחום, לא מעט עלמות חן בוחרות באופציה המרעננת של שמלה. כיביכול אין פשוט מזה, אין צורך להתאים בין חלק עליון ותחתון, וזה תמיד יהיה קלאסי. -טעות- אין דבר נורא משמלה לא הולמת; מדובר בלוק של עקרת בית, שלא נראה לי שיש מישהי ששואפת אליו. גרוע מזה היא שמלה יפה הנלבשת עם כפכפים או סנדלים תנ"כיות על מנת שהמראה הכללי לא יראה "מתאמץ" יתר על המידה. רז, 19, היא דוגמא מושלמת בעיני לשמלה יפה עם נעליים קייציות, שלא גורעות מן המראה הכללי. כן ירבו!
שמלה- "שתיים"; תיק- שוק המעצבים; נעליים- טופ שופ;

2 comments:

Orisimo said...

שלום יעל צילמת אותי אתמול והבאת לי את הכתובת לבלוג.
הוא ממש טוב לדעתי תרימי לי מייל אם בא לך לעשות איזה פרויקט רשת ובהצלחה עם הבלוג המוצלח.
אגב יש מקום להודעות כלליות כי לא מצאתי? איכשהו נראה לי הגיוני שיהיה כזה כי מעניין לשמוע מה אנשים מגיבים בכלליות. טוב בכל מקרה מוצלח נורא. כל הכבוד.

the streets walker said...

תודה על המחמאות.
לא הצלחתי להגיע למייל שלך.שלי בכל אופן מופיע בתחילת העמוד מצד ימין.
אין מקום להודעות כלליות, למרות שזה רעיון מצויין. פשוט אין לי מושג איך עושים את זה.