Thursday, May 17, 2007

קינג ג'ורג', רביעי אחר הצהריים






אצל ליליה, 21, מאוד אהבתי את ההתאמה שנוצרה בין הטייץ השחור לבין החגורה הדקה. לרוב אני נמנעת מלשלב צבעי פסטל עם בגדים שחורים, אך כאן זה התבצע בעדינות יתרה.
בעיני ליליה נראית מצוין, למרות הטייץ בגזרת 3/4. המלצה חמה: הטייץ גם כך מבליט כל פיסת שומן אפשרית, למה להתעלל בגופכן ולא רק להשמין אותו אלא גם להנמיכו? השנה יש בלא מעט חנויות גרביונים צבעוניים, דומה לטייץ ארוך, אבל הרבה יותר שיקי.
סריג- מנגו; שמלה-מנגו; טייץ- מחנות בחולון; נעליים- חולון; חגורה-זארה; תיק- ניין ווסט; שרשרת- קיבלה במתנה; עגילים- מהחנות של הזקנה באלנבי (נו, לכו תמצאו);
להרחבת הארון?
"אני חייבת לקנות מכנסיים קצרים. היום גיליתי שאין לי בכלל".
מה כן?
"רב הזמן- שמלות וחצאיות. דברים אווריריים, שלא צריך לשים חזייה מתחת".
מה לא?
"דברים מפול אנד בר. התחלתי לעבוד שם ומאז הקולקציה עושה לי בחילה".
השראה אופנתית?
"אין מישהו מוגדר. אני לוקחת רעיונות מאנשים שיוצא לי לראות".


אני יותר ויותר רואה ג'קטים מן הסוג הזה ברחובת תל אביב, וזה בהחלט חיובי בעיני. זה מספר חודשים שאני צופה בג'קטים הקצרים בתמונות מחו"ל, וכבר לפני יותר משנה הכריזו על בואם בתצוגות האופנה. כעת הוא עושה את צעדיו הראשוניים בארץ. מזל טוב.

עיתוני האופנה דיווחו על בואו של הכסוף, הזהב והמטאלי למחוזות ארונינו. אני הייתי מבוהלת- להסתובב לאורך הרחובות כאשר סכנה כזו נכנסה לאופנה. וודאי צפויים מחזות קשים. בכל אופן, ליליה, 22 עוד שלושה שבועות, לובשת כפכפי כסף, וזה נראה נפלא. מפלס הדאגה ירד בכמה רמות.

דבר שלישי ואחרון: שימו לב לעגילים של שתיהן. זוכרים את הטרנד, בעקבות איזו טלנובלה ישראלית שהספקתי לשכוח את שמה זה מכבר, לענוד עגיל אחד גדול במיוחד ולא סימטרי? אז הנה, כולם שכחו את הקטע מזמן, ועכשיו על תנוכי אוזניהן, זה פתאום נראה ממש מגניב.

ג'קט- זארה; שמלה- זארה; תיק- מנגו; נעליים- עמנואל; שרשרת- של סבתא; עגיל- מחנות בשינקין ;

להרחבת הארון?

"את כול הבגדים היפים שאחותי לקחה לי".

מה כן?

"מה שבא לי באותו הבוקר. אני יכולה ללבוש מכנסיים של בנים, או שמלה ונעלי עקב".

מה לא?

"מנומר".

השראה אופנתית?

"ההיא מאמריקן ביוטי, מישה ברטון וגוון סטפני".

No comments: