Saturday, May 12, 2007

המשך הסיבוב הקבוע, שישי בצהריים

אני לא יודעת מה השם שלה, מאחר והיא סירבה להגיד. האמת, שגם להצטלם היא נאותה בחשש רב. בכל אופן, יש לה טעם נהדר בבגדים. לא כל כך הבנתי אם היא מוכרת ב"פילייה" שברחוב פרישמן, או בעלת החנות, אך כל הבגדים בהם היא לבושה לקוחים משם. שימו לב:

-גזרה נפלאה של החצאית; משהו בין בלון ל-A משוחרר, ומחמיא יחסית.

-שילוב של חגורה אדומה עם חצאית בצבע סגול חציל.

-סטרפלס מקסים מפוספס, שעוזר להבליט את החלק התחתון.

-גזרה גבוהה. זהירות- היא חוזרת במלוא עוצמתה.









איזו גזרה מעניינת של ג'ינס: הרוכסן יחסית ארוך, הרגליים צרות, אך לא יתר על המידה, והקיפול הנונשלנטי בסופן. מקסים.

אהבתי מאוד גם את ההדפסים שעל החולצה- קבלו תקריב של שניים מהם. גם שרוולי החולצה מקופלים היטב, ורופפים בדיוק במידה הנכונה.

חולצה- של חבר לשעבר; מכנסיים- משוק יד שנייה שמתחת לכיכר דיזינגוף, "זה דיזל בעשרה שקלים"; סנדלים- שוק הכרמל;

תראו איזה יופי יכולה להיראות שמלת ג'ינס פשוטה. בעיני אם חני, 23, הייתה מוותרת על משקפי השמש הלא מחמיאים, היא יכולה הייתה להעניק לשמלה לוק הרבה יותר קלאסי. אבל זה עדיין יפה.

שמלה- קסטרו, מלפני שלוש עונות; חגורה- בזאר בירושלים; משקפיים- פריז;

מה כן?

"זארה".

מה לא?

"חצאיות מיני, מכנסיים". (מסיבות דתיות..)

מקור השראה?

"אופנה עדכנית, זארה".



זוהי טל, 22. אני לא בטוחה שהשילוב של המקטורן עם הטי והג'ינס הצליחו לה הפעם, אבל אין ספק שמדובר בניסיון מעניין.

ג'קט- "שתיים" בשינקין; חולצה- ברוקן פינגז; ג'ינס-ליוויס ישן, שמצאה במקרה בעת ניקיון בבית; תיק- "מישהי נתנה לי ואני שיפצתי אותו;

ואלו התשובות שלה:


מה כן? "אני אוהבת שיש משהו מיוחד אחד לפחות".


מה לא? "מחוך".


מקור השראה? "מעולם לא חשבתי על זה".

No comments: