Tuesday, May 29, 2007

האופניים של סקוט, ברחוב שינקין, שני אחה"צ






























במהלך ציד האופנה האחרון שלו באירופה, כתב סקוט שומן (the sartorialist), מספר פעמים, על אותן "בנות חמודות על אופניים, לובשות בגדים חמודים". זה לא רק באירופה. הבנות שאני הכי רוצה לצלם הן אלו הרכובות על אופניים, ששמלתן מתנפנפת ברוח.

הפעם, דווקא הצלחתי לצוד עלמה על אופניים, ושמה שלי, 28. הגרביים המתוחות (כדאי להתקרב, הדוגמה מיוחדת), פשוט עשו לי את זה. זה נראה כאילו כמות האופניים ברחובות תל אביב הולכת וגדלה בחודשים האחרונים, והאופניים הפכו לסוג של אביזר אופנתי.

שמלה- "שושי" לנונה, באחד העם; שרשרת זהב- קמע קלטי מיער הפיות בסנטר; גרביים- סופר פארם "זו הייתה היציאה הכי טובה שיש להם"; נעליים- "הן נעלי השואה שלי. אחרי שראיתי את כל המגפיים שיש בחנויות, לא התחשק לי לקנות נעליים עכשוויות. אז קניתי את הנעליים הכי פשוטות. נעלי מורה, או נעלי שואה".

No comments: