Saturday, June 30, 2007

ערבובייה נאה של צבעים, ברחוב קינג ג'ורג', חמישי אחה"צ




























את עלמת החן הזו פגשתי בעת שמיהרה להגיע למונית שהמתינה לה מעבר לכביש. בעודה מאיצה הליכתה אל עבר אותה המונית שתיקח אותה לתצוגת אופנה כלשהי, בזמן, בתקווה, דרשתי אני לצלם אותה. מזלי שיחק לי, ועלמת החן נאלצה להמתין על שפת המדרכה עד שיתפנה מעט הכביש מן המכוניות הגודשות אותו. ובכן, תיקתקתי תמונה אחת, אמרתי תודה, והזו אצה לה לכיוון המדרכה הנגדית. אפילו את כתובת הבלוג לא הספקתי לתת לה..
חבל שאין אצלנו אנשים נוספים המעיזים להתלבש באופן כזה. לאו דווקא באותו הסגנון, אלא מבחינת ההשלמה המלאה וחסרת הפשרות עם הטעם האישי הייחודי שלה. אהבתי את שילוב הצבעים המגוון והזועק, את החגורה (שלצערי אינה בולטת במיוחד בתמונה זו), ואת הנעליים הכסופות.

ברחוב קינג ג'ורג', חמישי אחה"צ



























אמיר, 23

אמיר שמר על סקאלת צבעים מאוד מתונה; הן החולצה והן המכנסיים הינם שני גוונים של אותו הצבע. נראה לי שהמראה הכללי אינו נפל ללוק "המדים", הודות לכך שמדובר בשני בדים וטקסטורות שונות. חוצמזה- גם צבען של הנעליים מעט מגוון את כל הבז' הזה.
יותר ויותר יפי תואר בוחרים לחשוף לעיני כל את גרביהן הנאות. חלקם פשוט מותחים את הגרב על שוק הרגל, וחלקם, כאמיר, מגלגלים אותם אל מעבר לקצה הנעל.

חולצה- "מיידלע", כפר סבא; מכנסיים- גולף; חגורה- של אמא; משקפי שמש- ארמאני; נעליים- אולסטאר; גרביים- של אבא;

הנעליים האלו, ברחוב קינג ג'ורג', חמישי אחה"צ























דיאנה, 27

הנעליים השטוחות הן מבחינתי הטרנד הכי טוב שמסרב לצאת ממלתחותינו. אך זה מספר עונות שהוא קופא על שמריו, וקיים בי החשש שלפתע הנעליים השטוחות יתפוגגו מרגלינו, ונאלץ לשוב לנעול נעליים כעורות ונוחות, או נעליים יפות שמעמידות במבחן את יכולת הסבל שלנו. הנעליים של דיאנה דווקא מצליחות לחדש מעט יותר מן החידוש של הקיץ האחרון: "הבה נעשה חור באזור האצבעות, ואולי כך אנשים יחשבו שיש שינוי ענק בין נעלי הבובה של החורף לנעלי הפיפ-טואו של הקיץ".
אהבתי גם את הפרחים השחורים הרקומים שבצידי החולצה, ואת הקשירה של הסרבל, זה משיב אותי למחוזות ילדות לא כל כך רחוקים.

אוברול- "קטיקה"; גופייה- הוניגמן; תיק- לא ידעה; נעליים- גזית;

הכובע, בנחלת בנימין, חמישי אחה"צ



























מאור, 28


את מאור פגשתי בעודו תר אחר פיסת בד באחת מן החנויות בנחלת בנימין. החולצה שלבש מקסימה בעיני; איכשהו מבלי ששמתי לב, המשבצות השתחלו אל מלתחות רבים מאיתנו. בעיני, זה נראה נפלא במיוחד בשמלות מידי.

כובע- שוק הפישפשים; תיק וחולצה- מפראג, משקפיים- מהנקיק באלנבי, זה שקרוב יותר לשינקין;

Wednesday, June 27, 2007

על מדים, ברחוב שינקין, שני אחה"צ























בירן (??), 21


כשניגשתי לבירן, בעקבות לוק נינוח והולם במיוחד לקיץ הישראלי, לקח לי דקות מספר (בערך, רק לאחר שהתחלתי לצלמו), להבחין כי מדובר בכלל במכנסיים, חגורה ונעליים שנלקחו היישר מן הבקו"ם, על פי טעמו של מר שקדי, אלוף חיל האוויר הנוכחי. הללו שובצו עם חולצה שנגזרה בעבודת יד של בירן, לאי שביעות רצונו של רוני בני, כבוד הקמצ"ר. ובכן, על אף חוסר התקניות הזועק הנ"ל, מדובר בשימוש לטובה במדי צה"ל. מעולם הבז' החיוור הזה לא נראה טוב יותר.

חולצה- כן ולא "אני גזרתי. אני אוהב לקרוע את החולצות שלי בצורה הזו. זה יוצר מראה יותר משוחרר"; משקפיים- ג'ורג'יו ארמאני; מכנסיים, חגורה, נעליים- מייד אין צה"ל;

ברחוב שינקין, שני אחה"צ






















יונס (??), 20


השלייקס נראים נפלא עם חולצת הטי הפשוטה, ומכנסי הג'ינס הרחבים, דווקא מאחר שהם כל כך שונים באופיים אחד מהשני. אהבתי גם את "חגורת הכלים"; חגורה שחורה עבה, שני פלאפונים, שרשראות- מעטים האנשים שהיו מצליחים להיראות טוב בשילוב מוזר שכזה.

שלייקס- מחנות ה-XXXXXL בדיזינגוף סנטר; חגורה- פול אנד בר; תוספות לחגורה- הצטברו עם השנים; חולצה- מחנות ביפו; כובע- פול אנד בר; ג'ינס- לא זוכר;

כתום ואדום, ברחוב קינג ג'ורג', שני אחה"צ































יאן, 24

המפגש עם יאן היה עבורי מוזר קמעה. בלבביות מפליאה היא החלה לענטז ולהניע גופה בעוד אני מנסה לצוד תנועה כזו או אחרת.
ללא ספק זהו שילוב הצבעים המושך והצורם ביותר שאי פעם חזיתי בו. אדום וכתום בוהק, הם בהחלט לא משהו שרואים בכל יום ברחובותינו האפרוריים. גם הגזרה הנפוחה של המכנסיים מעניינת, ואהבתי את האינטרפטציה האישית, ואולי המתריסה לסקיני: קשירת שרוכי הכפכפים על המכנסיים הנפוחים; זה מצר את רוחב המכנסיים בקרסוליים, אולם מגדיל את הבלון בברך ובירך, כך שנוצר סילואט מעניין במיוחד.

מאיפה קנית את הבגדים?
"אפשר לא להגיד"?
בסדר.. תרצי את הכתובת של האתר?
"לא. תתני לי אותה בפעם הבאה שניפגש".
איני יודעת האם ניפגש בשנית, אך נקווה שבפעם הבאה תסכים יאן לקבל את כתובת המקום בו תמונתה מופיעה.

Monday, June 25, 2007

טורבאן-כאפייה, ברחוב קינג ג'ורג', שישי בצהריים



























דניאל, 15

באותו יום שישי מהביל, זיו פניה של דניאל בלט למרחקים ברחובות הסואנים של מכרז תל אביב. אך כיסוי ראשה בלט אף יותר. ברחוב הישראלי, שגם כך דרוש אומץ מסויים, לעטות על צווארנו הענוג כאפייה כצעיף, דרוש אומץ ניכר אף יותר, לעטות את הנ"ל ככיסוי ראש. דניאל הצליחה לשלב בצורה יוצאת דופן את הכאפייה עם הטורבאן- שני טרנדים שהנני סבורה שאין סיכוי כי יחוו הצלחה כלשהי בארצנו חמת המזג.
-ואיך כולם מסביבך מגיבים? שאלתי את דניאל בסקרנות.
"כולם לא מפסיקים להגיד לי שזה מכוער, ושאני צריכה להוריד את זה".
לא חשבתי אחרת.

הכאפייה- משוק הפישפשים;

ברחוב קינג ג'ורג', שישי בצהריים




























אסף, 23

קיים ניגוד מסויים בין כובע הטמבל לחולצת פולו בעלת מפתח וי, אולם נראה לי כי מדובר בניגוד מרענן. אהבתי את השילוב של המכנסיים והכובע השחורים עם חולצת הפולו הכחולה-כהה. רבים סולדים משילוב שני צבעים אלו, בוודאי מתוך חשש מיצירת מראה מבוגר.
כבר אמרתי זאת, אך אציין שוב: בקיץ האחרון הוחלט בדרג העליון (האופנתי) ששורטס זו ה-גזרה לגברים. ובכן, היא אכן יכולה להיראות יפה, אולם ככל שהזמן חולף אני נוכחת לגלות את זוועותיה. ואם כבר קונים שורטס- המכנסיים היפים (והאוטנטיים) ביותר מתחבאים בין מדפי ומתלי חנויות יד-שנייה ברחבי העיר.

מכנסיים- קסטרו מן; חולצה- זארה; כובע- h&m; משקפיים- דיור;

החולצה הזו, בדיזינגוף סנטר, שישי בצהריים



























דנה, 22

החולצה..
"מצאתי אותה בתוך ערימה של בגדים והיא עלתה לי חמישים שקלים", סיפרה דנה למרבה הקינאה. כדאי (מאוד) להתקרב ולהתבונן בבד, במלמלות, בגזרה הרפוייה, בכפתורים המבהיקים, ובחוטים הבהירים השזורים באלכסונים המיטיבים עם הגוף.

עגילים- מחנות בדיזינגוף סנטר; חולצה- "אהבה שנייה", רש"י; חגורה- מאמסטרדם; מכנסיים- h&m; תיק- דנה סידי; שרשרת- סבתא;

Saturday, June 23, 2007

היום הארוך בשנה, בשדרות רוטשילד, חמישי בלילה





























לא נראה לי שאי פעם העליתי בדעתי שחולצת פאייטים כסופה יכולה להיראות כל כך שיקית. ייתכן כי הסוד טמון בשילוב חצאית קז'ואל בעלת הבד הנינוח, והשוני המהותי בין הטקסטורות של שני הבדים, לעומת המשחק על גווני האפור, השומר על הופעה נקייה יחסית. הארנק הלבן גם הוא נפלא.
ועוד שתי מילים לטובה- גזרה גבוהה.




























אהבתי את הכיווץ במותן של השמלה השחורה. הוא מאוד מתכתב עם הסילואט שמכתיבה האופנה כיום, ועדיין שומר על קלאסיות. השמלה אינה נראית תלושה מן המקום והאירוע, על אף שרבים היו מפחדים ללבוש אותה עבור שיטוט כלשהו ברחוב.
כמה מרענן השילוב בין השרשרת הכחולה לשמלה השחורה. זה לא שהוא נועז, אלא פשוט שילוב שקשה לדמיין אותו עובד.
ועוד מעלה אחת לטובה- המטפחת הפרחונית הקשורה אל התיק.

בשוק הפישפשים, חמישי בערב



























ג'ניה, 28

ג'ניה מכרה את מרכולתה -עיצוביה- באחד הדוכנים בשוק. אהבתי את הגזרה המיוחדת של המכנסיים עם החולצה הצמודה והמבהיקה. המראה "הזול", שבקלות היה ניתן ליפול אליו, באמצעות חולצה מסוג זה (רק הוסיפו לה חצאית מיני ונעלי עקב), נמנע הודות לצבע האפור של המכנסיים ושוב- הודות לגזרה הנפלאה.

מכנסיים- עיצוב שלה; חולצה- של חברה; נעליים- של חברה, מאיטליה; תיק- מצאה אתמול ברחוב;

Friday, June 22, 2007

וינטג', בשוק הפישפשים, חמישי בערב

התמונות הבאות צולמו ב"פישפש לילה", בתערוכה של תלמידי שנקר בנושא וינטג'.


Thursday, June 21, 2007

העניין טמון בגב, ברחוב שינקין, שלישי אחה"צ






























ג'ניפר, 26, מפריז

השמלה שלה היא כמו הוילות בסביון; החזית יפה, אולם היא מתבטלת לעומת החצר האחורית המפוארת. ובכן, ההדפס מקסים, וגם השרוולים. אך המפתח של הגב, הוא זה שבאמת הופך את השמלה לייחודית.

השמלה, השרשרת, התיק הצהוב, ברחוב שינקין, שלישי אחה"צ




























אחינועם, 18

קיים איזון במראה שאחינועם יצרה בין ה"מוקפד" ל"זרוק"; המשחק בין גזרת הסטרפלס של השמלה האלגנטית, לבין מפתח הצוואר של חולצת הטי מאוד מעניין. באמצעות התיק הצהוב היא הפיחה חיים בשחור והאפור. והשרשרת- ובכן, יותר ויותר רואים גורמטים כבדים ולולאות גרוטסקיות הן בארץ והן בחו"ל, במקרה זה קיימת בשרשרת חינניות מסוימת.

מה כן?
"אני אוהבת שמלות, אבל זה כל הזמן משתנה. אני יכולה להיות גם שנות השבעים, ספורט, ופשוט מה שהולך".
מה לא?
"ג'ינס מתרחב. אבל גם ככה אני כמעט לא הולכת עם ג'ינסים".
השראה אופנתית?
"זואי דשנל, קלואי סוויני, מישל וויליאמס".

שמלה- סבתא של חברה; חולצה- גאפ; שרשרת- מחנות יד שנייה באבן גבירול, "חנות בלתי רלוונטית בעליל", מסבירה אחינועם. "בלי סטייל, בלי שיק, ערימות של בגדים לא קשורים"; תיק- אדרת; נעליים- מחנות בקינג ג'ורג', ניתן למצוא דומות להן גם ב"שתיים", שינקין;

השמלה הזו, ברחוב שינקין, שלישי אחה"צ



























הדס, 18

איזו שמלה נפלאה. נראה לי שלכך התכוונו הדודאים כאשר ביקשו ללבוש לבן בקיץ. אהבתי את הניגוד שבין השמלה בעלת התחרה הלבנה העדינה, לבין החגורה השחורה העבה והמגושמת יחסית.

שמלה- h&m; חגורה- פילייה; תיק- "סיאן", ירושלים;

ברחוב שינקין, שלישי אחה"צ



























שרון, 20

השמלה הזו מאוד נפוצה בעונות הקיץ האחרונות, בארצנו החמה והלחה. שרון יצרה מראה קייצי, שעל אף גזרת השמלה, אינו מיועד לחוף בלבד, והולם עבור הליכה ברחובותינו הכעורים. נראה לי שתיק העור והחגורה התואמת, הם ש"מיסדו" במעט את שמלת החוף.

תיק- סבתא, ממרוקו; חגורה- משוק הכרמל; שמלה- "גפן", שינקין; כפכפים- אלדו; צמיד רגל- מסיני;

Wednesday, June 20, 2007

החצאית, ברחוב דיזינגוף, שלישי אחה"צ




























נועה, 20

הדפסי חיות הינם ללא ספק מכשול לא פשוט. בקלות הם עלולים להפיל את קורבן האופנה במלכודת המראה הזול. נועה חמקה ממנה באלגנטיות. נדמה לי שהמפתח הינו החולצה הכיביכול "גיקית", שנראית כחלק מתלבושת אחידה של בית ספר ממלכתי.

חצאית- שוק בצלאל; חולצה- סבתא של חברה; חגורה- סבתא שלי; תיק- h&m; משקפיים- שוק בברלין;

אלגנט בקיץ, בשדרות רוטשילד, שלישי בערב


שרון, 26

"אני לא תמיד מתלבשת ככה. אני בדרך לחתונה", מיהרה שרון להסביר ולתרף את פשר הלוק האלגנטי שניחנה בו, כאשר עדשת המצלמה חשקה לתעדה אתמול. למען האמת, גם אני הופתעתי לראות בשעת ערב, במרכז האובך התל אביבי, עלמת חן ישובה על ספסל ברחוב, לבושה במיטב מחלצותיה. ומדוע הרגישה צורך לנמק את שמלתה האלגנטית, במעין מבוכה על כך שהעיזה לצאת לרחובותינו התשושים במחלצות נאות?
שימו לב לפסי הזהב העדינים השזורים היטב בשמלתה.
ומהו פשר התמונה שמעליה? ובכן, מפאת הרחוב הסואן והאדישות התל אביבית, רבים האנשים שחולפים על פני עדשת המצלמה, בעודי מנסה לתפוס תמונה הגונה. הפעם, דווקא אהבתי את הצבעים הנועזים והתזוזה (הטשטוש, יש שיגידו).

שמלה- גולואז; תיק- מנגו; נעליים- גולואז; צמידים- מחנות באלנבי, ליד בלפור;

הנעליים האלו, ברחוב שינקין, שלישי אחה"צ





























נורית, 29


לרוב נוטים אנשים בעונות הקיץ להפריז בכמות הצבעים שהם סבורים שכדאי ורצוי לשלבם בהופעה אחת. לעיתים זה נראה מגניב, במרבית הפעמים זה נראה רע. מאוד.
אני חושבת שאם חסר לנו משהו ברחוב הישראלי, זה בהחלט מעט עידון. שמלה פשוטה בגזרה טובה, סקאלת צבעים שאינה בוהקת למרחוק, ותיק קלאסי.
וגם- התספורת נפלאה, והנעליים מקסימות.

שמלה- יוניק-לו, מחו"ל; טייץ- מניו יורק; תיק- לולו גינס (???); נעליים- מניו יורק;

Sunday, June 17, 2007

המכנסיים מימין, המשבצות משמאל, משקפי השמש של שניהם, ברחוב שינקין, חמישי אחה"צ




























מימין לשמאל: עידו, 23 ארז, 22

וואו- כמה שיק נוטף מהם.. אהבתי לא מעט דברים:
- את גזרת המכנסיים של עידו, בייחוד את חלק העליון של הג'ינס.
- את הצבע הבהיר של המכנסיים; לאחר תקופה ארוכה שאין תזוזה כמעט בין ג'ינסים כחולים כהה ביותר לבין ג'ינסים אפורים, הצבע הזה מהווה בהחלט שינוי מרענן.
- התיק של ארז. מסתבר שתיקים עצומים בצבעים מטאליים, כמו אלו שמציפים בימים אלו את שלל הרשתות הגדולות, אינם מילה גסה גם עבור המין הגברי.
- ההדפס שעל החולצה של ארז- שני גדלים שונים של משבצות. אדיר.
- תיק העור של ארז ללא ספק גורם לי לתהות למה אני עדיין מסרבת לרכוש פריטים מעור.
- משקפי השמש הזהים של שניהם, הם הדבר הבא אחרי משקפי פריס הילטון שהשתלטו עלינו בקיץ הנוכחי. חלק מטרנד ה-"hipster" הבא עלינו לטובה.

עידו: גופייה- מנגו; מכנסיים- מניו יורק; נעליים- מנגו; תיק- H&m;
ארז: חולצה ומכנסיים- מניו יורק; חגורה- יד שנייה מניו יורק; תיק- משוק הפישפשים; נעליים- אולסטאר;

התיק הזה, ברחוב שינקין, חמישי אחה"צ




























טליה, 23

עוד דוגמא למישהי שמתהלכת ברחובותינו האפרוריים בעודה אוחזת תיק לכל צד. האם זה עתיד להפוך לטרנד, או שמא זה סתם מאחר שתיק בודד לא הספיק לשלל האביזרים והיומנים והאיפור?
השילוב של השמלה הצהובה עם החגורה הדקה האדומה מאוד מעניין. איכשהו, לאחרונה, שילוב של שני צבעי ייסוד נראים פחות מזוויעים משנראו לי בעבר. אף אגדיל ואומר שיש בצבעוניות הזו דבר מה מגניב.
אהבתי את האופן בו האורך של הטייץ עבר כמעה את האורך של השמלה. נוצר משחק מעניין, שנראה שונה מבדרך כלל, מאחר ושניהם נעים סביב ברכיה הענוגות של טליה.

כובע- מאוסטרליה; חגורה- מנגו; שמלה- גם ממנגו; טייץ- מארצות הברית; נעליים- מניו זילנד; שרשרת- מתאילנד; תיק עור (צד ימין, אי אפשר לראות יותר מדי)- של אמא משנות השבעים; תיק (ביד שמאל)- מחנות יד שנייה;

ברחוב קינג ג'ורג', חמישי אחה"צ




























יעל, 20

אהבתי את הסטייל של יעל, ואת החיבור התואם להפליא של החצאית והחולצה. הגזרה של החצאית מאוד מעניינת; בקצוות שלה יש מעין עודף בד, שהופך את החצאית למיוחדת. מעבר לכך- התחרה מקסימה, ומונעת מן הצבע השחור להיראות עמוס יתר על המידה.

משקפיים- מהונג קונג; תיק- של אמא, מצרפת; חולצה- "אובססיה", שינקין; חצאית- גרשון ברם; כפכפים- טבע נאות; שרשרת- מחנות בדיזינגוף.

* ברצוני להתנצל על מספר העידכונים המועט, יחסית, שהיה בשבוע האחרון. אני מצוייה כרגע בתקופה מעט לחוצה מן הרגיל. ככל הנראה היא תסתיים בעוד כשבוע וחצי. אז, אני מקווה, אשוב לעדכן כהרגלי, שזה אומר כמה שיותר.

Tuesday, June 12, 2007

שני אנשים וכלב ברחוב קינג ג'ורג', שני אחה"צ


אווה, 21, אייל, 31, ונייקי, x*7

אני לא מצליחה להבין מה בדיוק תופס את העין שלי באווה ובאייל, אך יש בהם דבר מה שונה.

אווה: משקפיים- מחנות באלנבי (בוודאי התכוננה ל"עץ המשקפיים"); גופייה- פול אנד בר "קניתי היום"; מכנסיים- מחנות בדיזינגוף "לא זוכרת את השם, חנות מסריחה כזו"; חגורה- בכוך ליד כיכר דיזינגוף; נעליים- גזית;

אייל: כובע- מהדוכן בפינה של שינקין אלנבי; חולצה- משוק המעצבים; מכנסיים- זארה; משקפיים- robert la-roche "זה לראש, ויש גם רוברט לפנים";

הפשטות שבכותנה, ברחוב קינג ג'ורג', שני אחה"צ

לן, 25

הסיבה העיקרית שאהבתי את מלבושיה של לן (אם תהיתם- הלמ"ד מנוקדת בסגול), היא שהן החצאית, הן החולצה והן הווסט עשויים כותנה. נראה לי שזה הבד המתאים ביותר, ואולי היחידי המתאים לאקלים הישראלי בימות הקיץ החמים. ו-ווסט הכותנה של לן נראה נפלא בצורה יוצאת דופן. ייתכן שגם הודות לסיכות המגניבות (רשמתי לעצמי את הרעיון..).

וסט- הכינה בעצמה; גופיה- של חבר; חצאית- הכינה בעצמה; נעליים- מנגו; תיק- משוק בצלאל; טבעת זהב- מתנה מההורים ליומולדת 18; משקפי שמש- רייבאן; סיכות דש- "אספתי, כל מיני";

כמו כאפייה אבל לא, ברחוב אלנבי, שני אחה"צ





























לצערי, שם הבחורה, יוותר עלום, שכן גם עבור תצלום השלה, עמלתי זמן רב. וזוהי פנייה עבורך, יעלת חן יקרה, אם את מעוניינת בכך, אשמח אם תשלחי לי מייל, או תשאירי תגובה עם שמך, ומקורות בגדייך.
לא לחינם התעקשתי לצלם אותה, על אף שסירבה שוב ושוב, (עד אשר השתכנעה להצטלם ללא פנים); את הסגנון הזה, שכל-כך נפוץ בארצות הניכר בימים אלו, כמעט ואין רואים ברחובותינו האפורים. טייץ או גרביון, חולצה או טוניקה או שמלת-טי שירט מעליו, וכאפייה. במקרה זה את היא התאימה את הגורם השלישי למוד הארצ-ישראלי, והעדיפה צעיף יותר פוליטיקלי-קורקט; גולגולות. הרעיון הוא לאו דווקא ההדפס, אלא צורת הקשירה, שבתמונה זו מודגמת היטב.

Sunday, June 10, 2007

ברחבת מוזיאון תל אביב, מוצאי שבת

חן, 21

חוץ מזה שהיא עלמת חן אמיתית, מאוד אהבתי את השמלה עם השילוב של החגורה האדומה. החגורות, על פי תצוגות האופנה של סתיו-חורף 08, אמורות להמשיך איתנו עוד לא מעט זמן. זה יכול להיראות טוב, כמו בתמונה זו, אך בארצנו, כיאה לארץ זבת חלב ודבש, זה נראה וולגארי. אנא בנות יקרות, שלבו את נטיות שנות ה-80 שלכן במתינות. נראה לי שפתרון אחר הינו להיצמד לחגורות הדקות יותר.

הכובע.. בשוק האקססוריז, שבת בצהריים




























דנה

הכובע בהחלט יוצא דופן.. לאחרונה אני צופה ביותר ויותר אנשים מתהלכים לאיטם ברחובות תל אביב כאשר כובעים מסוג זה, או דומים לו, מסוככים על פניהם מפני השמש. גם כובעי הקש בעלי שוליים עקלקלים ורחבים במיוחד נראים יותר ויותר. וראתה יעל ותאמר: כי טוב, אבל למה לעזאזל אין אף כובע שלי יתאים?

האקססוריז האלו, בשוק האקססוריז, שבת בצהריים




























דנה, 25

קל לזהות את המוכרות באירועים מסוג "שוק האקססוריז". זה נראה כי הן סבורות שאילו יעטו על גופן את השילוב המוזר ביותר של הבגדים שבעיצובן, כך הללו ימכרו טוב יותר. ייתכן שזו מעין תקווה: "הנה, כעת הקהל יבין שנעליים משטיחי אמבטיה הן בהחלט לבישות".
גם באירוע זה, כבאירועים דומים לו, אני נמנעת מלצלם את אותן המוכרות. במקרה זה הייתי חייבת. יש שיאמרו שדנה נפלה בפח המגניב שעיצבה לעצמה, אך יש בזה מן השיק. אפילו בשרשרת עם המסננות ביוב. בעיקר אהבתי את העגילים הלבנים, המשקפיים בעלי המסגרת הלבנה, והשילוב הנכון של הגופייה והשמלה.

שרשרת- עיצוב שלה; עגילים- וינטג', נרכשו בחו"ל; משקפיים- גם הם וינטג', גם הם נרכשו בחו"ל; גופייה- הכינה בעצמה; שמלה- פוראבר 21; חגורה- משוק הכרמל; טייץ- עיצוב שלה; וכך גם הנעליים והתיק;

Saturday, June 9, 2007

המטפחת והאבזם, בדיזינגוף סנטר, חמישי אחה"צ




























אראל, 20

הקשירה של המטפחת סביב הצוואר נהדרת. זה משדרג את המראה הכללי לאין שיעור; המטפחת לא רק מוסיפה צבע לג'ינס ולסטרפלס שהיו עלולים להיות חיוורים בלעדיה, אלא הופכת את המראה הפשוט יחסית, ליותר ייחודי, אישי ואדג'י.
לא יודעת למה, אבל איכשהו השילוב של מכנסי ג'ינס קצרים וחולצת סטרפלס אינו נראה חשוף מדי אלא שיקי ביותר.

משקפיים- דיור; סטרפלס- אמריקן אפירל; ג'ינס- של אבא, משנות ה-80 המוקדמות; מטפחת- "אהבה שנייה", ברחוב רש"י; תיק- "פיינז מייקר", עלמה; אבזם- של סבתא; צמיד- של אמא, מהודו;

השמלה והתספורת, ברחוב אלנבי, חמישי אחה"צ




























אוליאנה, 23

גזרת השמלה פשוט מושלמת. גזרה נקייה, קלאסית, ועם זאת בעלת ייחוד משלה. כך צריך להתלבש בקיץ.


שמלה- מנגו; תיק- לא זכרה; נעליים- מנגו; שעון- סווצ';

שמלת מכנסי דייגים, ברחוב שינקין, חמישי אחה"צ



























פיבי

בריטואל הקבוע בו אני מצלמת עבור האתר, אני מבררת, כידוע, למקורות הבגדים. "מהיכן השמלה?", שאלתי. פיבי צחקקה; ובכן, לא מדובר בשמלה. אלא בקשירה שונה מן המקובל של מכנסי דייגים. הקשירה הזו נראית כמו גזרה חדשה לשמלה מה-זה-מגניבה-ומתוחכמת של מעצב ישראלי חדש דנדש שכרגע סיים את לימודיו בשנקר. מאחר ואין זה כך, אלא מכנס דייגים פשוט, אהבתי את התוצאה שהתקבלה.
שוב, ברצוני לציין לטובה את הטייץ הצבעוני. כאשר הטייץ הינו באורך מלא, והירכיים מוסתרות היטב, זה נראה מאוד "נכון" להיום. יותר טוב היה גרביון. באירופה לקחו את הטייצים והגרביונים רחוק מאוד, והם נלבשים בכל הזדמנות אפשרית, על כל גוף שמאפשר את הגזרה הצרה. כל עוד מתרחקים מלוק המסעודה שנקשר בטייץ, זה יכול להיראות מאוד שיקי.

מאיפה הרעיון לשמלת הדייגים?
"לא שלי. ראיתי את זה הרבה בתאילנד. אבל צריך שהמכנסיים יהיו ארוכים יחסית".
מה כן?
"בגדים".
יופי. אבל באיזה סגנון?
"אין לי באמת סגנון מסויים".
מה לא?
החברה מוסרת: "יש לה טייץ כסוף, למען השם! אין משהו שהיא לא תלבש".
מה בארון?
"אין לי ארון. רק חזרתי מהודו לפני כמה ימים. בינתיים יש רק מתלה".
השראה אופנתית?
"רוני בר".

נעליים- אדידס; טייץ- אמריקן אפירל; שמלה=מכנסי דייגים- מתאילנד; ג'קט- זיוף של אדידס, מתאילנד; תיק- בופ; שרשרת- מהודו;

הצמות האלו בדיזינגוף סנטר, חמישי אחה"צ





















דפנה, 26

השמלה יפיפייה בעיני. למרות האורך שלה היא לא נראית מהודרת יתר על המידה וחסרת כל אפיל שאנטי, שבקלות ניתן ליפול אליו עם שמלות באורך דומה.
התסרוקת שלה נפלאה. נדיר למצוא עלמות חן שמשקיעות במחלפות שיערן. לרוב זה מסתכם בשיער פזור עם קצוות מפוצלים או קוקו פשוט. שתי צמות, אגב, הן תספורת שעובדת רק לבעלות שיער קצר יחסית. לוק הבילבי לבעלות שיער שארוך רק במעט מן הכתפיים נראה מגוחך לאין שיעור.

שמלה- הכינה בעצמה; תיק ונעליים- מבלגיה;

here is a mail i got a week ago:

hello,

we close our shop after two years in nuernberg and move to munich. we plan to open at the mid of july.
beneath you find some of the brands we offer at the moment

http://www.ivanahelsinki.com/ http://www.february.it/ http://www.cecilebelmont.com/ http://www.urbanspeed.de/ http://www.maiami.de/ http://www.folkclothing.com/ http://www.backhandttc.net/

the photos show our actually shop. our muncih shop will go in the same direction beside clothing we offer our customers every month original art from young artists. the first ones in munich are
http://www.ephameron.com/ and http://www.havec.fr/ .

you would ask yourself why i get i touch with you? we are always interested in new young fashion-designers and artist! maybe you know some personally or can help us to get in touch with them. i hope you can imagine now a little who we are and what we want to do.

take care and all the best for you
andreas
we@thok-lab.de