Sunday, June 17, 2007

המכנסיים מימין, המשבצות משמאל, משקפי השמש של שניהם, ברחוב שינקין, חמישי אחה"צ




























מימין לשמאל: עידו, 23 ארז, 22

וואו- כמה שיק נוטף מהם.. אהבתי לא מעט דברים:
- את גזרת המכנסיים של עידו, בייחוד את חלק העליון של הג'ינס.
- את הצבע הבהיר של המכנסיים; לאחר תקופה ארוכה שאין תזוזה כמעט בין ג'ינסים כחולים כהה ביותר לבין ג'ינסים אפורים, הצבע הזה מהווה בהחלט שינוי מרענן.
- התיק של ארז. מסתבר שתיקים עצומים בצבעים מטאליים, כמו אלו שמציפים בימים אלו את שלל הרשתות הגדולות, אינם מילה גסה גם עבור המין הגברי.
- ההדפס שעל החולצה של ארז- שני גדלים שונים של משבצות. אדיר.
- תיק העור של ארז ללא ספק גורם לי לתהות למה אני עדיין מסרבת לרכוש פריטים מעור.
- משקפי השמש הזהים של שניהם, הם הדבר הבא אחרי משקפי פריס הילטון שהשתלטו עלינו בקיץ הנוכחי. חלק מטרנד ה-"hipster" הבא עלינו לטובה.

עידו: גופייה- מנגו; מכנסיים- מניו יורק; נעליים- מנגו; תיק- H&m;
ארז: חולצה ומכנסיים- מניו יורק; חגורה- יד שנייה מניו יורק; תיק- משוק הפישפשים; נעליים- אולסטאר;

3 comments:

Anonymous said...

הם נראים בהחלט אופנתיים.
אני אישית יותר אהבתי את עידו.
רק לי אישית ממש לא עושה את זה בנים שהולכים עם תיק.
בנים הם שלוחים!^^
אבל בגדול נחמד.(:

Anonymous said...

בנקודה השלישית אני מאמינה שהתכוונת לתיק של עידו. :)
(התעמקתי בתמונה וניסיתי להבין איך בדיוק זה מטאלי, ואז ראיתי את התיק של עידו.)

Anonymous said...

עידו לבוש מיוחד ומעניין חוץ מהתיק שהוא אשכרה של נשים ולא הייתי מגזים עד כדי כך בלבישת בגדי ואביזרי נשים. וארז לדעתי נראה כמו אוח'ץ ממוצע עם התספורת הנוראית הזו. אנשים חייבים להפסיק להסתפר ככה!