Wednesday, June 24, 2009

Muses Off Duty @ Paris Fashion Week

רצות ומתרוצצות על עקבים מחודדים, מעשנות בשרשרת, שולחות מסרונים בטלפון הנייד - כל הדוגמניות בהן צפיתי במהלך שבוע האופנה עסקו בפעולה אחת מן השלוש, ולעתים אף שלושתן במקביל, כאשר לא נדרשו להדס על מסלולי התצוגות. סירי טולרוד, סשה פיבוברובה, לרה סטון ולילי דונלדסון ריתקו את גדודי הצלמים שגדשו את עיר האורות גם ללא שורת מאפרים, מעצבי שיער וסטייליסטים, ודווקא בבגדיהן שלהן - ג'ינס וטי שירט.

ובחזרה לארץ: היום הופיע במוסף "סגנון" פרויקט עליו עמלתי בשבועות האחרונים לא מעט - מעין ניסיון לתעד את אורחות הלבוש של מדגם דוגמניות בארץ. חיפשתי אותן ברחובות ולפני ואחרי צילומים. צילמתי אותן בבגדיהן היומיומיים ושאלתי אותן האם אכן היותן חלק מהתעשייה השפיעה אל אורחות לבושן.

לג'ינס והטי-שירט הממותגים שלבשו סטון וחברותיה, מצאו הישראליות תחליפים זולים יותר, אך העיקרון דומה: כאשר המקצוע שלך מבוסס על להתלבש ולהתפשט משמלות כבדות ומנעלי עקב גבוהות, בסופו של יום (או דווקא בפתחו) מעדיפות לא מעט דוגמניות לצאת מן הבית בלבוש פשוט ככל הניתן.

for more images checkout: facebook, myspace

5 comments:

50two said...

aww i wish i could read all of that :(

Noa Raviv said...

נהדר! נשמע מעניין הפרוייקט הישראלי, אפשר לראות את זה גם באינטרנט?

יפה לראות איך את מתרחבת מחוץ לבלוג, אפשר לשאול אם את כבר צלמת במשרה מלאה?

hookthelook.blogspot.com

the streets walker said...

50two: http://translate.google.com/?hl=iw#

נועה: התמונות אמורות להתפרסם באנרג'י במהלך הימים הקרובים. ולשאלתך: לשמחתי, אני מצליחה להתפרנס מצילום.

Anonymous said...

באמת שאלה - מה הבעיה לכתוב גם באנגלית? לא חבל להפסיד כ"כ הרבה קוראים פוטנציאלים?
מקווה שתעני ולא תתעלמי

the streets walker said...

אנונימי: לאחר מספר ניסיונות החלטתי שלא לתרגם לאנגלית לעת עתה, אלא אם מדובר בהודעות חשובות. כבלוג שעיקרו בתמונות, איני חשה שאני מאבדת גולשים שאינם דוברי עברית