Thursday, June 3, 2010

Mobile Picture - Jerusalem Cinematheque

לפני כשבועיים החלפתי את הטלפון הסלולרי שלי בחדש. הישן ליווה אותי היטב במשך למעלה משש שנים. אך לאחר ששיחות החלו להתנתק בפתאומיות ומקשים פסקו מלנפק תגובה ממשית, גמרתי אומר לבצע את המהלך. אל הנציגה במרכז השירות צעדתי בבטחה: "אני רוצה את הטלפון הפשוט ביותר", הבהרתי בתקיפות. "כזה ששומעים בו".

אך מכשניבט לעברי טלפון בעל מצלמה עתירת פיקסלים, לא יכולתי שלא להביט בו בחזרה. יש לך מצלמה לא רעה בכלל, ניסיתי להסביר לעצמי, אך ללא הואיל. קשה לעמוד בפיתוי של מצלמה מיניאטורית.

טרם החלטתי האם מדובר בהחלטה חכמה, אך מה שבטוח הוא ששבוע לאחר הרכישה כבר מצאתי עבורה שימוש ראוי. למשל, כאשר אני צופה בעוברת אורח מסוגננת במיוחד, אולם אין מצלמה אמיתית באמתחתי.

7 comments:

Anonymous said...

You're in the french Grazia :

http://www.grazia.fr/mode/radar/Le-tour-du-monde-version-street-style-46079/%28img_offset%29/10#photo

Congratulations !!

STREETWEAR.co.il said...

היי,

כל הכבוד על הבלוג!
אני מזמין אתכם לאתר שלי - מגזין אופנת רחוב אמנות ותרבות רחוב מהעולם:
www.STREETWEAR.co.il

תהנו!

CV said...

אני מניחה שמגיע לך מזל טוב על הכניעה לעידן הטכנולוגי?
אני תמיד אומרת שזה לא המצלמה זה הצלם
משהו כמו אין תפקידים קטנים יש שחקנים קטנים
והנה, גם עם מצלמת פלאפון את מצליחה ליצור תמונות מדהימות!

Little Lost Treasures said...

אני מודה שלפני שקראתי שמדובר במצלמה של פלאפון לא יכולתי לנחש שהתמונה לא צולמה במצלמה רגילה. אני יכולה להבין את הרצון שלך בפלאפון פשוט, אבל כמו שאמרת - יש את היתרונות בזה שבאופן תמידי יש מצלמה קטנה וזמינה, במיוחד אם היא מזכה אותנו הקוראים במתלבשת מעניינת כמו זאת! לא יכולתי לנתק את העיינים שלי מהנעליים שלה!

CROATOR.NET said...

Great atmosphere!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי said...

לא רע בכלל! באיזה מכשיר מדובר?
אני חושבת שלא תתחרטי על ההחלטה, עובדה שכבר הספקת להשתמש במצלמה תוך זמן קצר מאז הרכישה.

תתחדשי!
שרונה

עלמה said...

תתחדשי. אני עדיין מצליחה להדוף בתוקפנות את ההצעות של חברת הסלולר לשדרג, אבל בסוף כולנו נכנעים למוכרים האלה.. התמונה יצאה מגניבה