Sunday, March 29, 2009

Face Hunter, On Paris Fashion Week

בניגוד ליתר הצלמים שנטו להתקבץ יחדיו בנקודות "ייעודיות" (כניסה לתצוגה, יציאה ממנה, רקע יפה), איוון רודיק, הלוא הוא ה-face hunter, דווקא נהג להתבודד בפינה מרוחקת, עד שעט על קורבנותיו. באותו הבוקר, בעוד מן האוהל בגני הטולרי בקעה מוזיקת התצוגה של קלואי, ניגש אליי איוון וביקש לצלם אותי. התניתי זאת בתנאי אחד בודד - גם עליו נגזר לעמוד מול עדשת מצלמתי לשניות ספורות. כיוון שפרט לציד הפרצופים המוצלח שמבצע איוון, הוא עצמו נוטה להתלבש באופן מסקרן במיוחד. נדמה שמלתחתו כולה מורכבת ממכנסי צינור, חולצות מכופתרות, ובלייזרים צמודים. ההבדל היחיד בין יום ליום הוא הבחירה המשתנה והמפתיעה בצבעי הפריטים.

באותה ההזדמנות סיפר לי איוון כי תל אביב נמצאת גבוה-גבוה ב"טו דו ליסט" שלו. קצת לפני בואנוס איירס וקצת אחרי אוקראינה (אותה סימן ב-וי בשבועות האחרונים). כפטריוטית מן המניין של התפוח הקטן סיפרתי כמה נפלא ומקסים כאן (חוץ מבאוגוסט), והוא השיב שאם תסתדרנה התוכניות הוא ימריא ארצה כבר בחודשים הקרובים. עדכונים, אני מניחה, יגיעו בהמשך.

15 comments:

Anonymous said...

מקסים.
מזכיר לי מעט את מארק רונסון.

Anonymous said...

מי את מבין המצולמים שלו בשבוע האופנה בפאריז?

Anonymous said...

הוא חמוד!
ומגניב שרצה לצלם אותך לאתרו המהמם, תני לינק כשהתמונה תתפרסם!

Anonymous said...

מושלם :)
ללא ספק אחד הבלוגים השווים ברשת

Anonymous said...

Yael,

Tell this man I think he's hot! Luuuurve the fashion sophistication.
Hope you're enjoying fashion week, you lucky thing!

<3
Lior
(the redhead on the bike)

the streets walker said...

אנונימים 3+4: התמונה כבר התפרסמה.

ליאור: הוא אכן מקסים. אולי עוד יזדמן לך להגיד לו את זה באופן אישי. וקשה היה שלא ליהנות משבוע האופנה (ככלות הכול, מבחינתי מדובר בגן עדן עלי האדמות).

Anonymous said...

http://2.bp.blogspot.com/_6UzdmF8O-Oo/SbzRsNoryqI/AAAAAAAAN7U/_xb2MmONWXI/s1600-h/IMG_0452.jpg

המצלמה הסגירה...שזאת את...?

Anonymous said...

למה אינך חושפת את עצמך?\:

Anonymous said...

http://3.bp.blogspot.com/_6UzdmF8O-Oo/SbjzQUkbnvI/AAAAAAAAN6U/MwVZn9NYSsE/s1600-h/IMG_0704.jpg
זאת את?
נדמה לי שראיתי אותך בתל אביב וגם המצלמה הכרוכה סביב צווארך מתאימה לסיפור....

Anonymous said...

יעלי המקסימה,
איזה תמונה יפה שלך פורסמה אצלו :)

אהבתי אהבתי אהבתי

Anonymous said...

את הרי מפרסמת את התגובות, למה את לא עונה עליהן?

sofie said...

אני מעריצה את הבנאדם

the streets walker said...

לא ציפיתי שהתמונה שלי תיצור עניין.. אין בכוונתי להיחשף בבלוג, מאחר שבעיני הוא אינו המדיום המיועד לכך. עם זאת, התמונה שלי פורסמה זה מכבר בלא מעט עיתונים ומגזינים בארץ ובחו"ל וכן בבלוגים נוספים, ובנקל ניתן למצוא אותה באינטרנט.

אנונימוס 10: (לרוב אני משתדלת שלא לענות לתגובות מתלהמות, אולם זוהי תשובתי לך:) כיוון שעד לדקה זו לא היה לי הזמן לכך.

אנונימוס 10 said...

אחח. את טובה.

Anonymous said...

great portrait of a great man!