Thursday, January 15, 2009

Balance, Yesterday on Ben Zion Boulevard

עדי נגלתה לנגד עיני כאשר כבר כיתתי רגליי בכבדות ובאיטיות, בשובי אל ביתי, בתום עוד יום צילומים לא מוצלח. אבן, יקיריי, מאחורי המחסור בעדכונים לאורך השבוע האחרון אין מסתתרת בלוגרית עצלה, אלא דווקא חסרת מזל. איני יודעת האם זו המלחמה שהעכירה את האווירה או מזג האוויר שהאפיר אותה, אולם על אף השעות המרובות בהן תרתי אחר פנינים וממתקים, שבתי מדי יום ביומו, במשך למעלה משבוע, ללא כל תוצרים.

הגרוע מכל אירע ביום ראשון האחרון, אז השילוב בין השמש לעננים ניפק אור מהפנט ונדיר, שקסם לי בצורה יוצאת דופן. באותו היום גמרתי אומר בליבי כי איני עוזבת את הרחוב האפרורי מבלי שתהיה בחיקי תמונה אחת, ואוכל להגיד שעשיתי שימוש הולם בשזימן לי הטבע. דקה קלה לפני שהבנתי שלא אעמוד בהחלטתי, ובטרם עליתי הבייתה, החלטתי ללכוד את אותו אור חמקמק בעדשתי, למרבה הצער, מבלי שעלמת חן או עלם חמודות מסוגננים יפארו לי את התמונה.

על כן, מכשהזדמנה מולי עדי, עיני אורו על סיומו של אותו רצף מזל רע שפקד אותי. זאת, בעיקר כיוון שעלמת החן הנ"ל הצליחה לבצע היטב את מה שאני הכי גרועה בו: שילובי צבעים. החולצה - שחורה, המכנסיים - תכולים אפורים, המעיל - ירקרק, התיק עשוי עור והחום, הצעיף - סגלגל והנעליים - כתמתמות. נדיר למצוא עומס כזה של צבעים, שאף על פי כן נראה כה רגוע, שליו ומשתלב.

9 comments:

Anonymous said...

אני אוהבת את הססגוניות והייחוד באנשים שאת בוחרת לצלם..למרות שהיא אינה לבושה בצורה יוצאת דופן,אפשר בקלות להבין למה
בחרת לצלם דווקא אותה
ועוד דבר..המכנסיים שלה מעולים..
אשמח לדעת מהיכן נרכשו..=)

Jack Daniel said...

You take so many great photo's. Is this one edit in photoshop?

Anh said...

She looks like a student. I like her casual chic outfit. Wish I could be dressed without a jacket too. The weather is cold where I am.

ליאור said...

מוזר. דווקא היום הייתי בת"א וראיתי מספיק אנשים ששווים תמונה.
טוב אולי כי יום שישי...

Jeroen Visser said...

Great use of colour by the beautiful girl !

Anonymous said...

מושלמת ומקסימה , אם הייתי היא -ככה הייתי מתלבשת !מאיפה החולצה המיוחדת ? ויעל -יפה לראות קשר של צבעוניות בין תמונת הנוף לתמונת הלובשת , האמת היא שזה אפילו מדהים מצידך גם אם אולי לא מכוון : אופ-קולורס לצד נקודות עזות יותר של צבע חיוור , צילומים יפהייפים

Jack Daniel said...

The lightning in your pictures is awsome!

Unknown said...

I ADORE her jeans! The little gathered-effect at the waistline is fab!

Jagucha said...

nice girl(I like her trousers), and cool building!