Sunday, November 16, 2008

Redheaded Lior, on my column in Nana10

ליאור ניסתה להסביר לי שלהתלבש זה בדיוק כמו לנגוס בתפוז, והצליחה לתת את ההגדרה הטובה ביותר בה אי פעם נתקלתי לחוויית ההתלבשות, היומיומית לכאורה: "כשנוגסים בתפוז מקבלים הכול: את הריח החריף, את הטקסטורה של הקליפה ושל הבקבוקים, את הצבע הכתום, את הטעם החמוץ-מתוק ואת הצורה בה כל זה מתפשט בפה. זה המיץ המטפטף והבלאגן החושי שאתה מרגיש. זה לחיות. אופנה, עבורי, זה בדיוק אותו דבר. גם להתלבש זו חוויה מאוד חושית, מאוד כוללת".

כדי לראות את יתר התמונות, וגם לקרוא את דבריה של ליאור: nana10.co.il

10 comments:

Anonymous said...

מה מיוחד חוץ מהפרצוף החמוד שלה?

Anonymous said...

פעם ראשונה שאני רואה אותה , עוצרת נשימה מבחינתי... נראית כאילו היא מחזיקה איזה טורנדו סוער בפנים , וזה באמת זורק את המראה שלה להרבה זוויות שונות , מעודן ופראי... מעורר השראה.
חבל שלא יכולנו להתבונן בתמונה מ''סארטוריאליסט'' שנחקקה בזכרונך, אבל אולי בכוונה לא צירפת אותה..
איכות התמונות במדור בנענע השתפרה , תודה על הצילומים

ליאור said...

יעל את מדהימה. תמשיכי לעשות את מה שאת עושה כל כך טוב.
אפשר לשאול איך זה שלא נכנסת לכתבה על הבלוגרים הישראלים?

the streets walker said...

אנונימי 1: אם נכנסת לכתבה, אני מניחה שהבנת מדוע אני חושבת שליאור בעלת סגנון לבוש עדין ורגיש.
ואם עדיין לא הבנת - אני מניחה שזה עניין של טעם.

אנונימי 2: צילמתי אותה שלוש פעמים בעבר. תוכל/י לחפש את התמונה בארכיון הסרטוריאליסט. לא הצלחתי למצוא אותה בחיפושי שלי, אך אולי לך ישחק המזל. לגבי השיפור באיכות התמונות: כוונתך לרמת הצילום או לרזולוצייה?

ליאור: לפני הכל, תודה רבה. ישראל היום אכן פנו אליי, אך סירבתי לשתף פעולה מאחר שמדובר בחינמון בעל אינטרסים פוליטים המנוגדים לשלי. יתר על כן, הוא מעביר אותם בצורה שאמנם ברורה לעין למודעים לפעילות הפוליטית של הבעלים שלדון אדלסון, אולם הציבור הרחב חש שהוא קורא כיביכול "עיתון" "אובייקטיבי", כאשר מטרתו למעשה לעצב דעת קהל ולהריץ את יו"ר הליכוד בנימין נתניהו לראשות הממשלה. על ידי חלוקתו בחינם, הוא הרחיב את תפוצתו ואת השפעתו. באופן כללי אני משתדלת שלא לסרב להצעות ראיון, אולם לא יכולתי להסכים להצעה זו. אם תרצה/י פרטים נוספים, אני כאן, וגם במייל, כדי להרחיב.

Anonymous said...

היא מאוד יפה אך אני לא אוהבת את העריכה המאסיבית בצילום המוצג כאן, לא מסתדר לי עם תוי פניה העדינים והאודם בוהק מדי בצורה לא טבעית.
שאר הצילומים יפים מאוד.

Anonymous said...

יעל, אני אנונימית2 (מסתבר :-) ) כשדברתי על האיכות דיברתי על הרזולוציה בנענע כמובן, לפחות כך היה נראה לי בעין בלתי מזוינת , הצילומים שלך תמיד ברמה גבוהה לדעתי האישית... האם תוכלי לציין מתי הופיעו כאן עוד צילומים של ליאור ? אשמח להציץ..ו-גם חדשת לי על ''ישראל היום'' , אני אחקור קצת את העניין הזה ..תודה על המידע

ליאור said...

יצאת עוד יותר גדולה שסירבת לעיתון הזה.
לא הייתי מודעת לאינטרסים הפוליטיים שלו...שאם כן לא הייתי בעד

Anonymous said...

אהבתי את התמונות

Anonymous said...

its hard to read hebrew, maybe you can tell who this is? beautiful face!

Jack Daniel said...

I can't believe your pictures. They're all beautiful.