Sunday, November 2, 2008

The perfect wardrobe, on my column in Nana

במבט הראשון בארונה של אביטל הרגשתי שהגעתי לגן עדן, או: לחנות יד השנייה המושלמת שממש במקרה התמקמה בחדר שינה של דירת מגורים. עלמת החן סיפרה כי שנים של ליקוטים אינסופים יצרו את המלתחה המרשימה המורכבת משמלות שונות, בצבעים שונים, בטקסטורות משונות, מעשורים שונים. בעיניים נוצצות ומבהיקות מיששתי את עשרות הבדים הנעימים, שאת כולם רכשה במחירים מצחיקים, ולאחר נבירה מתמשכת בשקים בשווקים השונים ברחבי העיר.

את יתר התמונות תוכלו לראות במדור שלי בנענע: nana10.co.il

4 comments:

Anonymous said...

השמלה הצהובה יפהיפיה עליה ... ואהבתי מאוד את הגרביים הירוקות שצוותו לשמלה הוורודה ,אני מעריכה נבירה וחסכון ששומרים על היופי והצנעה ...
אני חושבת שדדוקא הצילומים על רקע מובהק של בטון ובנינים מושכים יותר מאלה ,הצפויים יותר ,על רקע צמחייה ..
הניגוד בין הפאר והאפרוריות נותן הרבה עומק לצבע ולאביטל.
מקסים בקיצור :-)

Anonymous said...

איזה יופי לגלות בלוג על אופנת רחוב ישראלית בשפה העברית! אני נורא גאה לראות כמה מרשימים האנשים שלנו כאן, ולמען האמת, אני כבר תשושה מלקרוא באנגלית באתרים זרים, אז זה כיף כפול ומכופל. סליחה על עודף ההתלהבות, אני פשוט חצי מאותגרת מבחינת שפות וחצי פטריוטית

Anonymous said...

מאוד מתקדם - אוסף שמלות לאישה בשנות האלפיים. לא כדאי שנתאים את הלבוש שלנו להלך המחשבה הנוכחי בנות?


זו הסיבה שאקלקטיות בלבוש זה דבר מסוכן***

the streets walker said...

אנונימי 1: דבר ראשון תודה, דבר שני - בטון זה תמיד סקסי.

אנונימי/ת 2: המתנתי כיומיים בטרם השבתי לתגובה זו , בתקווה שזעמי יחלוף עם הזמן. אולם זה טרם קרה, ועל כן אני עונה בעודי נרגזת על צרות המוחין.
כי הבעיה העיקרית בתגובה שמעלי אינה העברת ביקורת על חוסר השוויון המגדרי, אלא התפיסה שהלך המחשבה הנוכחי בנושא הינו חיובי וכן גימוד הפמיניזם באמצעות הרמיזה כי אם כל נשות תבל יבחרו בבוקר היום להמנע מהשמלה האקלקטית ההיא, אזי תשבר תקרת הזכוכית. ועל כך אגיד - הלוואי.
למרבה הצער, כמדומני שהבעיה עמוקה מעט יותר מאוסף שמלות: היא טמונה בחינוך, בתרבות, ובנורמות שהשתרשו בחברה במשך אלפי שנים עקב הדת ועקב תפקידים מסורתיים שהיו נהוגים מקדמת דנא.
תתפלא/י אנונימי/ת יקר/ה אך גם אם אצא מפתח ביתי עם חצאית בשנות האלפיים (ושמונה) השוויון המיוחל עדיין לא יגיע, וגם לא יזורז. ואותה החצאית לא תהפוך אותי לפחות פמיניסטית.

** זו הסיבה שחשיבה צרה היא דבר מסוכן.

יעל