Sunday, August 10, 2008

שוק מעצבים צעירים אמיתי (שוק באווירה חברתית עם פינת שוק קח-תן, שייתן כבוד למתחילים מביננו)


את תמר פקטור, 24, פגשתי לפני כשלושה חודשים על מנת שתירתם למאמץ הכללי למען פרויקט שאני ונוספים עובדים עליו זה תקופה (אני מאמינה שבמהלך החודשים הקרובים אכתוב עליו כאן בהרחבה) . בין ההיכרות לקפה היא התעניינה לשמוע את דעתי הכנה לרעיון שהיא ושני חבריה מגבשים, ובימים אלו כבר קורם עור וגידים. "שוק מעצבים צעירים", היא הודיעה בגאון על הרעיון האוונגרדי.

בשנייה הראשונה הרעיון אינו נשמע מהפכני במיוחד; ככלות הכול קיימת בשנים האחרונות גאות (ואף הצפה) של שווקים תל אביביים המיועדים ליצור היכרות ראשונית עם מעצבים צעירים. ואמנם המעצבים המציגים בשווקים הקיימים אכן עונים להגדרה צעירים, אולם רבים מהם כבר הספיקו לצבור לא מעט פז"ם ושם. המעצבים שבאמת צעירים, לעומת זאת, לא פעם נותרים מחוץ לחגיגה, מסבירים הוגי השוק אלינה גורבן, גיא שחם ותמר- כמובן. "הרעיון של השוק הוא לתת במה למעצבים חדשים וצעירים שטרם ניתנה להם ההזדמנות להציע את מרכולתם לקהל גדול של אנשים. אנחנו מחפשים סטודנטים, אמני רחוב וחובבנים עם כשרון", היא מספרת. "עלות ההשתתפות תהיה מינימאלית, במטרה לפתוח את האירוע לכמה שיותר מעצבים".

הבטחתי להירתם למשימה החשובה, ולפנות אליכם- קוראים יקרים, באיתור מעצבים המעוניינים לקחת חלק ביוזמה. הסקרנים מוזמנים לבקש פרטים במייל: stockfest@gmail.com

No comments: