Wednesday, September 5, 2007

זה לא כלב- זה ארנב. ברחוב עמק רפאים בירושלים, שלישי אחה"צ


























ויטה, ארבעה חודשים. (הרגליים שייכות לפאולה, 26)

למה?
"אני מתה על כלבים".
זה לא כלב.
"כלב צריך יותר מקום, ואין לי".
אבל למה להוציא ארנב לטיול מתחת לבית?
"אני מוציאה אותה כמו כלב, כי זה מה שהיא אוהבת".

* האביר על התרנגולת הלבנה שלי טוען שמדובר בהתעללות. בהתחשב במצב החסה בשטראוס, דווקא אולי עדיף שויטה תמצא מעט ירק מחוץ לסופר.

3 comments:

Anonymous said...

לול, אכן מחזה מוזר.
אני מקווה שנוח לארנבת. האמת שאני תמיד מרחמת על חיות שכלואות כל היום בתוך כלוב קטנטן, אז אולי היא באמת נהנית לטייל קצת ולראות עולם.
מזכיר לי שיש ברעננה בחורה אחת שמטיילת ברחובות העיר עם טלה מתוק קשור ברצועה.

כסטודנטית בירושלים, חבל לי שלא ראית יותר אנשים לבושים מעניין ברחובות העיר. לי דווקא יצא לראות המון כאלו, במדרחוב בן יהודה וכמובן בקמפוס בהר הצופים ובבצלאל הצמוד. (הבעיה שקשה להיכנס למתחם ללא תעודת סטודנט, צריך אישור מיוחד). אם היתה לי מצלמה הייתי מתעדת.

Anonymous said...

מה שמצחיק זה שהמקומות שאת מדברת עליהם(מדרחוב בן יהודה, בצלאל) הם לא מקומות שירושלמיים נטו מסתובבים בהם, וויץ' מינז במדרחוב אם הייתה תופסת אנשים שמתלבשים מגניב לרב הם היו תיירים(ישראלים או לא) ואם היא הייתה מסתובבת לייד בצלאל היא הייתה מוצאת פוסט-תל אביבים שעברו לשנתיים ללמוד עיצוב בבצלאל אך שורשיהם נטועים בתל אביב, ובסדר, מותר להודות התל אביבים יודעים להתלבש הרבה יותר טוב.

Anonymous said...

יש איזה אחת שהיא אנורקסית אבל מתלבשת מדהיםםםם!!!!!!
ראיתי אותה פעם ראשונה בפסטיבל הסרטים בירושלים בסרט "חותכי הורידים-סיפור אהבה" ואחר כך ראיתי אותה בטווארקורדס (החנות דיסקים הזאת) לא זוכרת איפה בירושלים (היא עובדת שם) בכל אופן, היא מדהימה! את חייבת למצוא אותה!