Monday, September 3, 2007

ברחוב קינג ג'ורג', שלישי בצהריים




























טל, 19


פשוט ממתק ויזואלי.. ייתכן שמדובר בסוג של מאזוכיזם אסתטי, שכן אחרת קשה להסביר את חולצת הכפתורים הארוכה והכהה והצעיף המונח לכתפיו בקפידה נושלנטית. אולם אין ספק שמדובר במראה מדוייק במיוחד; סקאלת הצבעים המוקפדת, הנעליים המובלטות, התיק הנכון, והצעיף- כמובן.
ועוד מעלה אחת נוספת עלינו לטובה: זהו. משקפי "האחים בלוז" קיבעו את מקומם ברחובותינו האפרוריים באופן סופי ומוחלט. לפחות למספר החודשים הקרובים.

חולצה- זארה; מכנסיים- פוקס; צעיף- זארה; משקפיים- רייבאן; חגורה- זארה; תיק- זארה;

6 comments:

Anonymous said...

זה יפה,
אבל קשה לי להתלהב מייחודיות כלשהי כשהיא מסתכמת רק בזארה.

Anonymous said...

הוא נראה מעולה, ממש כאילו נלקח מעיר אירופאית כלשהי והוצב בלבנט..

ונדמה לי שראיתיו עובד בסניף זארה הסמוך למקום מגוריי. שפע הבגדים משם רק מגביר את החשד.. :-)

Doron Tsur said...
This comment has been removed by the author.
Doron Tsur said...

מגניב אך פסיכי לחלוטין. רואים שהוא מת מחום :\
המכנסיים גם אחלה, זה ג'ינס נכון?

Anonymous said...

הסטיילינג מעולה!

Anonymous said...

נחמד מאוד ,
אני שמבינה בעניין
הייתי מציעה לו לוותר על התיק של אחותו או מישהי אחרת ולקנות צעיף יותר גברי
בכל זאת ...
אני לא חושבת שהוא אישה

[=