Friday, July 13, 2007

ברחוב קינג ג'ורג', חמישי אחה"צ




























ממממ... ובכן, הוא מעט שונה מן הסגנון המצוי ביתר תמונות הבלוג. עלם החמודות המזדקן חלף על פני ברחוב קינג ג'ורג'. לאחר כשניות מספר הבנתי שהמצלמה שלי חושקת בו, והחלתי אצה- רצה לקראתו. להפתעתי- הוא נענה לבקשה בקלילות.
הוא הציג עצמו בפני באנגלית, במבטא כבד שטרם שמעתי, והקשה עלי להבין את שמו. על כן נקרא לבחורינו היקר: אנדרו, שזהו השם הקרוב ביותר למה ששמעתי.
ובכן, אנדרו גר בגיאורגיה, שזוהי למעשה גרוזיה, בשינוי תדמית, וההסבר למבטא הלא מובן.

אנדרו החליט להיענות לצו השעה- גופייה שחורה וצמודה, סקיני אפורים ומשקפי טייסים מורכבות על אפו. טרם עמדתי על דעתי המדוייקת בנושא, אך אין ספק שדרוש לכך אומץ לא מועט.

3 comments:

Anonymous said...

אני מאוד מאוד לא אוהבת את המילה הזו,
אבל אני חושבת שהתואר "פתטי" מאוד מתאים במקרה הזה.

Anonymous said...

אני חושב שבהחלט יש לו אומץ והוא יצא קולי לחלוטין.. בהתחשב בעובדה שרב בני גילו מתלבשים כאילו הם כבר סיימו את מלאכתם בעולם הזה.
והייתי שמח אם היית מפסיקה לצלם אנשים מחו"ל, כי העיינין הוא יותר אפנת רחוב ישראלית, וזה קצת מוזר שרב מי שאת מצלמת בכלל לא ישראלי.

the streets walker said...

הי אלון.
אינני מסכימה עם הקביעה שרובם אינם ישראלים, אך מדובר בחלק גדול מכפי שחשבתי שיהיה.
ובכן, הרעיון בבלוג הינו לשקף את הרחובות התל אביביים. אני ניגשת לכל אדם שמתלבש נאה ומיוחד בעיני. למרבה הצער, חלקם מתגלים כתיירים. ואף על פי כן, מעצם העובדה שהינם חלק (נכבד)מן הנוף התל אביבי, ביחוד בימי הקיץ החמים, אני בוחרת לצלמם.
כעת, המשימה הקשה מוטלת עליכם, תל אביבים יקרים, צאו מבתיכם אל צומת מעריב- שינקין- דיזינגוף- הטיילת, שאלו הם גבולות הגזרה שלי במרבית המקרים, במיטב מלבושכם המקוריים.
הפוסט שאעלה היום יכלול, ככל הנראה, רק תייר אחד.
יום נעים
יעל