Saturday, May 5, 2007

שוק הפישפשים, שישי בצהריים

לאחר ששמעתי על הפסטיבל שאמור להתרחש במתחם דיזינגוף, העדפתי להתרחק מן ההמון המיוזע דרומה. על אף שמדובר ביום שישי, לא ניכר עומס בשוק הפישפשים, אך גם כך מצאתי אנשים מעניינים מספר. אלו הם תום וחופית. שניהם לבושים היטב, ובאופן דומה למדי. שניהם שלו מן הארון חולצה בצבע בז', ומכנסיים לבנים.





את חופית, 21, אני פוגשת לרוב מאחורי הדלפק ב"אובססיה" שבשינקין. וכך, החולצה והתיק עמם הסתובבה אתמול נדלו מבין בגדי החנות. המכנסיים גם הם מחנות יד שנייה, את השרשרת קיבלה במתנה.



תום, 29, לבוש, בעיני, בצורה המושלמת ביותר עבור הגברבר הישראלי (כל עוד אין הוא שעיר יתר על המידה בחזה..). החולצה נרכשה ב-ebay, החגורה (מתנה מהחברה) מזארה, המכנסיים מאמיל.












איזו קלאסה. מיכל חגגה בשוק הפישפשים את יומולדתה בחגיגה משפחתית אלטרנטיבית. השמלה מרנואר, הכובע מ-h&o, הנעליים מניין ווסט, השרשרת בהרכבה עצמית.



















סהר מוכרת באחד הכוכים היותר מוצלחים בשוק. זהו למעשה המקום של אמה. העיסוק בבגדים אינו מסתיים בחנות יד שנייה, ובארון עמוס בבגדי וינטג', אלא גם בהשכרת בגדים בביתם. "הבגדים שקשה למסור, אנחנו משכירות מהבית", הסבירה. הסריג, החגורה והחצאית הם חלק מהאוסף של אמה. הנעליים מקדס, המשקפיים מ-40/90.

4 comments:

Anonymous said...

תום לבוש בצורה המושלמת בהחלט.
אני ממש אוהבת את הבלוג שלך, במיוחד שאת מפרטת ומסבירה ולא שמה רק תמונות :]
אני ממש אוהבת לראות שמלות.
ויהיה ממש נחמד אם תכתבי מה הולך/מה לא, ומה יוצא לך לראות הרבה למשל..
[אני שונאת דברים חרושים, תופעה שמרחשת יותר מידי בישראל]

Anonymous said...

אהבתי רק את חופית.
נראה לי מגניב להשכיר בגדים. איזה רעיון מקורי!

מאיה

Anonymous said...

שולח מזל טוב למיכל עם המצלמה

וחיבוק



א

Anonymous said...

טומי וחופית הם ילדי ריף רף