Thursday, May 3, 2007

רחוב רש"י, רביעי בצהריים
























ענבל, 28, היא מעצבת בגדים וברשותה חנות בנחלת ביניימין. האוברול המקסים הינו בעיצובה. הנעליים מ"בהונות", בשינקין, והשרשרת היא מתנה מאמא.




גיא, 32, הוא סטייליסט במקצועו. בעבר, אף חשב לפתוח אתר המתעד אופנת רחוב ישראלית, אך זה לא עלה בידו. החולצה המכופתרת נרכשה בחו"ל. מתחתיה, החולצה היא ממחסן עודפים המכונה "עמק העודפים". המכנסיים מאריסטו מן "חברות ישנות שכבר אף אחד לא מכיר", הסביר. הכפפות מאנרג'י, הנעליים מפומה. הכובע נרכש מחנות ישנה ברחוב העלייה, והמשקפיים מיד שנייה.































זוהי מרגריטה, 22. כשראיתי אותה ממתינה במעבר החצייה בקינג ג'ורג' פינת רש"י, לא יכולי להפסיק לחשוב לאן הבנות "ההן". יש משהו מאוד תמים, מיושן במובן הטוב של המילה בלבוש ובמראה שלה. השמלה היא מחנות עודפים של הוניגמן, הסנדלים והתיק מרוסיה, ואת השרשרת והצמיד קיבלה המתנה מלאומי קארד.


























למרות הלבוש הקז'ואלי של מונה, 20, קשה לפספס משהו בניחוח הצרפתי שלה. החצאית והמגפיים הנונשלנטיים משתלבים היטב זה בזה. המגפיים נקנו בפומה, החצאית בפיש אנד דג. הקפוצ'ון מדליתי, התיק והגופייה מצרפת.

4 comments:

Anonymous said...

אהבתי את הבלוג, אני מאוד אוהבת לראות איך אנשים מתלבשים.
כל הכבוד!

Anonymous said...

^ כנ"ל
אני מכורה לבלוג
כמה שזה מעניין לראות בגדים ייחודים ולדעת מאיפה הם

מאוהבת

the streets walker said...

המון תודה.
אשמח לקבל הצעות לשיפור והערות.

Anonymous said...

אין בעד מה :)
אני לא אוהבת את השרת, קצת מעצבן להוסיף פה תגובה (זאת אני מההודעה הראשונה). חוץ מזה באמת בלוג חמוד ומעניין, אני אוהבת את הסיפורים מאחורי האנשים שאת מוסיפה (אני קוראת גם ב-ILOOK, הבלוג השני בישראבלוג, ראיתי שיש בצד קישור אליו וזה באמת חסר שם).

מאיה