Saturday, April 21, 2007

שינקין, פסים ומשבצות





בתמונה הגדולה קשה להבחין בכך, אך הדבר מאוד בלט כשראיתי את יוסי, 21, ברחוב. בודדים הגברים שיאזרו אומץ וילבשו מכנסיים משובצים וחולצת פסים. בודדים אף יותר אלו שישכילו ויעשו זאת היטב. החוכמה בשילוב שני הדפסים שונים היא לעשות זאת כך שכל אחד משני ההדפסים יהיה בגודל שונה, אך בעל מרכיב אחד של צבע שישתלב בין השניים. יוסי (נדמה לי שבלי כוונה) עמד בשני הכללים בכבוד. את החולצה קנה ב"מחתרת", המכנסיים מ"אדרת", המשקפיים משוק הכרמל, הנעליים מאחת החנויות בדיזינגוף. על התיק המגניב חקוקות המילים "הנהגה מקומית לצופי רמת גן". מקורו אינו ידוע.

5 comments:

Anonymous said...

בלוג מקסים.
כמה שאלות:
החנות אדרת, השמלות שם יחודיות? אי יודעת שזאת חנות יד שניה אבל רציתי לעת אם יש שם פריטים לא ייחודיים
ואיפה מוצאים גרביון כמו הגריונים המקסימים הורודים בפוסט:)

the streets walker said...

דבר ראשון, המון תודה.
אדרת היא חנות יד שנייה בלב רחוב בוגרשוב. (מדיזנגוף סנטר יש לפנות ימינה, הליכה בת חמש דקות. חלון ראווה בעל מסגרת אדומה). כיאה לחנות יד שנייה, כל פריט הינו יחודי. שמלות בסגנון דומה ניתן למצוא במגוון חנויות יד שניה ברחבי העיר. (אשת חיל, גולואז, אובססיה, חלומעייס). גרביונים צבעוניים אני מצאתי בטופ שופ ברמת אביב, ובאמריקן אפירל בדיזינגוף סנטר. המחירים נעים בין 60-100 שקלים.
יעל

Anonymous said...

תודה רבה על התשובה,
בקשר לאמריקן אפירל, יש לך מושג אם יש שם את התיק הזה?

http://store.americanapparel.net/rsax503.html#i
ראיתי תמונה שלו מהטי מרקט ואמרו לי שזה מאמריקן אפירל
ואיפה בדיוק בסנטר?
אף פעם לא ראיתי אותו

רב תודות

the streets walker said...

אני לא יודעת אם יש את התיק הספציפי הזה, אך שווה לבדוק. החנות נמצאת בבניין השני בקומה ראשונה. ניתן להיכנס אליה או דרך הכניסה הדרומית מרחוב דיזינגוף לבניין בי, או ישירות לחנות מקינג ג'ורג'. אם את מכירה, זה בסמוך לחנות המתנות "מאירסון". בהצלחה.

the streets walker said...

היום קפצתי לאמריקן אפירל בסנטר. כן. התיק הזה נמצא שם, אך ראיתי אותו רק בצהוב. אין לי מושג אם קיימים בחנות צבעים נוספים.