Sunday, May 23, 2010

The Hat - Jerusalem, Last Week

לפני למעלה משלוש שנים נפל בחלקי להכיר חנות כובעים צנועה השוכנת בכוך מעופש בשכונת הדר בחיפה. בעליה, אדם קשיש הלבוש בקפידה, מקפיד לציין לפחות אנקדוטה אחת על כל אחד מן הכובעים הנמדדים תחת עינו הפקוחה. "זה היה של פרנק סינטרה", הוא אמר באחת ההזדמנויות והצביע על אחד מן הכובעים שרכשתי ממנו.

לאחרונה אני תרה בקדחתנות אחר כובע פדורה ראוי. מאז שהבנתי שכובע שכזה עשוי להיות תוספת נאה למלתחתי, אני מנסה למצוא עילות ראויות לפקוד את העיר הצפונית. לצערי, גם כשמצאתי כאלו לא עלה בידי לפקוד את כוך הכובעים החביב עלי. החיפושים, אם כך, נמשכים.

6 comments:

Eldar said...

זו חנות רק לכובעים? כי אם לא, יש מצב שאני מכיר את החנות הזאת. זה מצחיק, כי קניתי אצלו משקפיים מנומרות (אולד-סקול משהו..) והוא ציין שהם ממש זהים למשקפיים של זמר בלוז מפורסם שאת שמו כבר שכחתי..

PASSIONISTA said...

בהצלחה בחיפושים. אני אוהבת את הבלוג שלך ואת מוזמנת לשלי.

Boaz said...

מתברר שיש חנות מצוינת בירושלים לכובעים\מגבעות (בדגמי גברים). היא באמצע מדרחוב בן-יהודה (קצת מתחת להסתדרות), אבל ממש קל להחמיץ אותה בגלל המראה הקצת מיושן שגורם לה להבלע בין כל החנויות לתיירים.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי said...

אני כל כך אוהבת כובעים כאלה!
יש לי דומה בירוק בקבוק, והוא אחת הרכישות הכי טובות שעשיתי אי פעם.
שרונה

O-Ren said...

אשמח לדעת היכן החנות ממוקמת

Anonymous said...

כובע מגניב!
מוזמנת להיכנס לבלוג שלי http://annakpureseriousfun.wordpress.com/ :)