Thursday, March 25, 2010

היום יומולדת

היום, לפני שלוש שנים בדיוק, ניגשתי אל מחשבי היקר, נכנסתי לאתר בלוגר ולחצתי על הכפתור המאיים "פתח בלוג". ממש באותו הרגע נתקלתי בדילמה נוספת, עת המערכת תהתה בפני כיצד אבחר לקרוא לרך הנולד. "אני הולכת הרבה ברחוב", חשבתי בתמימות לעצמי. "טוב, נו", הבטתי בשורת השם הריקה, "אז שיהיה ההולך ברחובות". בלוגרית מתחילה.

אחת ההחלטות שהתקבלו באותה השעה הייתה להימנע מלצלם חברים ומכרים. החוק פשוט: אם הכרתי אדם שלא דרך הבלוג, הוא גם לא יופיע בו. פרטיות הינה ערך חשוב גם בעידן הווב נקודה משהו. וגם אתיקה.

שלוש שנים אחרי, הרגשתי שאותו כלל ארור לא עושה צדק עם חברי המסוגננים. כי יותר מדי פעמים הבטתי בהם וחשבתי לעצמי "שייסה. לו לא הייתי מכירה אותם היו לי יופי-טופי של מצולמים קבועים".

ובכן, כסוג של רודפת צדק (ועוברי אורח לבושים כהלכה), ולרגל היומולדת השלישי, תעלנה כאן בשבועות הקרובים תמונותיהם של כל אלו שנכנסו עד היום תחת אותה כותרת. מזל טוב לי!

5 comments:

Anonymous said...

congratulations to you and to us for being witnesses of your magnificent eye for fashion

Sharona R - שרונה ראובני said...

בהחלט מזל טוב, את ללא ספק הראש לאריות בלוגריות האופנה הישראליות

Pick SOME Pic said...

אוהה מאורע חשוב במיוחד.
אני אמשיך לעקוב
הרבה בהצלחה בהמשך מי ייתן ואולי יום אחד אופיע כאן חח (;

Betty Orange said...

מזל טוב!

זה בלוג נפלא שעושה צדק עם אופנה בישראל.

רוני דורי said...

congratulations to you, keep up the good work!