Sunday, November 29, 2009

Jerusalem, Ben Yehuda Street

זה כחודש הנני מסתובבת ברחובות עיר הקודש, בין בנייני האבן הירושלמים, אולם זוהי התמונה הראשונה שמצליחה לתעד, לפי דעתי, את הלך הרוח האופנתי העירוני. יש שיקראו לזה "אופנת דתיות", אך לאורך השבועות האחרונים דווקא מצאתי בבירה ההררית רבים מן הדברים שהיו חסרים לי בתל אביב: כובעים, נעלי עקב, חצאיות צינוריות ומזג אוויר פחות לח.

5 comments:

Kash said...

ממש יפה ומרענן :) כל הכבוד שהשכלת להגיע לירושלים הבירה ולצלם שם גם.
העיר בהחלט בוהמית ומעניינת, אין את התחושה של ההתיימרות הזאת כמו בת"א.

"the Catwalkers" said...

התמונה יפה ואהבתי את הלבוש האחיד יש בה משהו מדומיין ואלגנטי. היא מזכירה יותר שוטרת אנגלייה והיו לי מחשבות אחרות לגביו. אבל אם את מתעקשת על ההשוואה לרחוב הירושלמי יש כאן כמה טעויות: הטעות הכי גסה היא בנעליים - שהן הכי לא-ברורות, אולי יש בהם משהו נזירי קצת ובכל מקרה הרבה בנות הולכות כאן עם נעלי סירה שטוחות, לפעמים שמזכירות יותר או פחות נעלי באלט. הגרביונים השחורים זה בכלל אופנה גברית של חסידות בעלץ (לבנים בשבת). אפילו בשכונות היותר חרדיות תמצאי שהצעירות הולכות עם גרביונים בצבע גוף. כמובן שחסרות כפפות (ולראייה הידיים בכיסים) ומטרייה להשלמת הלוק ואיזה קלאץ' בולט יותר כנראה שהתיק לא היה מחמיא במיוחד אחרת למה הוא מוסתר?

Anonymous said...

ממש מעולה! מזמן רציתי שתצלמי אנשים בירושלים. ( אני גרה בירושלים). הבנת בדיוק את אווירה הירושלימית, חציאות עיפרון, שחור, אלגנטי, גרביונים (ולא נראה לי שיש קשר לחסידות כאן אלא למזג האוויר ורוחות וגם כמובן לאופנה). כול הכבוד

Anonymous said...

She's beautiful. Everything about her is gorgeous.

Anonymous said...

עברת בדיוק בזמן
ירושלים זה הדבר הבא
העשור שבו עיר הקודש תהפוך לעיר השיק
אולי ממילא סימן את תחילת הטרנד