Saturday, September 15, 2007

תיכף אשוב

המקפידים לקרוא בפרטיי האישיים (ממש מצד ימין למעלה), יודעים שנהניתי לעדכן אותם כמעט מדי שבוע, על פי התקדמות הפז"ם הצבאי שלי. אותם המקפידים, גם יודעים שזה עתה מסרתי את המדים הירקרקים, וצעדתי בחשש אל האזרחות.

מחר הנני מתעתדת לארוז את פקלאותיי ולנדוד דרומה, אל הערבה, לתקופה קצרה של התנדבות בקיבוץ נאות סמדר. משם, על פי המתוכנן אמשיך אל היעד הבא- הוא קיבוץ סמר. אינני יודעת כמה זמן בכוונתי להישאר בשני המקומות.

במידה והשהות תתארך, אעלה מדי פעם בפעם תל-אביבה ואצלם את מיטב המתלבשים שאלכוד, והאביר על החתול הלבן שלי ידאג להעלות את התמונות אט-אט.

לתקופה הקרובה נותרו באמתחתי שש תמונות, שתעלינה במהלך הימים הקרובים. בתמונות נוספות הינכם יכולים לצפות במגזין GO החל מן החודש הבא, באתר של בורדר-ליין, או באתר של מגזין cracker, שמתישהו אמור לעלות במלואו.

Tomorrow I am going to leave Tel Aviv in order to volunteer in a Kibbutz in the south of the country. It is named "Neot Smadar". Afterwards, I plan to volunteer in another Kibbutz, "Samar". I will be gone for a while, but my dear boyfriend is suppose to upload some pictures I haven't publish yet, so you won't notice I am gone.

Yael

4 comments:

Anonymous said...

מזל טוב ובהצלחה בדרכך החדשה...
תזכרי לעשות חיים ככל האפשר

Anonymous said...

מזל טוב ובהצלחה, נתגעגע, אז תעדכני כמה שיותר

Anonymous said...

מזל טוב ובהצלחה, נתגעגע, אז תעדכני כמה שיותר

Anonymous said...

לאאאא