Sunday, June 3, 2007

החיוך הזה ברחוב קינג ג'ורג', שישי בצהריים






















נורית, 22

איזה חיוך מקסים.. לפעמים רק האקססורי הזה יכול לשדרג כול הופעה פלאים.
כשניגשתי לעלמת החן (נורית) היא ביקשה, שלפני הכול, אגיד לאמה שהשמלה יפה. מסתבר כי האם סבורה מעט אחרת, והבקשה שלי, כפי הנראה, שימשה בוויכוח של השתיים כטיעון מנצח. בעיני ההדפס המשתנה של שני חלקי השמלה פשוט יפהפה . כל אחת מן הדוגמאות מקסימה בפני עצמה, וביחד, זה נראה נפלא.

שמלה- חנות יד שנייה ברחוב מסדה, (הדר, חיפה). "נראה לי שקוראים לה חנות יפה"; תיק- חברה שלי הכינה; משקפיים- ווג, "סתם חנות";

*כמה מילים על רחוב מסדה: לפני כשבועיים טרח יקירי לסחוב את חברתו הענוגה (אני, לצורך העניין) עד לכמעט סוף העולם, שזה למעשה חיפה, עיר מגוריו. זאת, על מנת להוכיח לי שגם שם קיימת סצינת חנויות יד שנייה לא רעה בכלל. אותה מיני תל אביב ממוקמת ברחוב מסדה. מצאתי שם ארבע חנויות יד שנייה, שני בתי קפה נעימים וברוקן פינגז אחת. טרם מדובר בתל אביב, אך בעיני בהחלט קיים פוטנציאל גדול. אם תגיעו לאזור מומלץ לקפוץ לסיבוב.

No comments: