Sunday, May 20, 2007

המעיל הזה, שינקין, חמישי אחה"צ

וואו. הגיע הזמן. סימן ראשון למעילי הטראנץ' בארץ. עד כה ראיתי את המעיל על ההמונים האירופאים, או על ישראליות בדרכן לעבודה ובחזרה ממנה. זו הפעם הראשונה שאני רואה אותו כפריט מן השורה ברחוב התל אביבי.
המעיל הזה ספציפית מעניין, כי הוא לא באמת טרנץ' אלא סוג של מוטציה שלו. אותו האורך, הצבע, ומעט מן הגזרה, אולם ללא הכפתורים, הצווארון והחגורה. בכל אופן, הוא מגניב, וגם לא מחמם יותר מדי. כך שהינו מתאים במיוחד לערבים קרירים בארץ שזו השנה הראשונה שחווים בה עונת מעבר מהי.
המעיל נקנה ברשת זארה לפני מספר חודשים. זו השקעה מובטחת לעונת החורף הבאה, ולעונות שאחריה. מכירים את כתבות הדקה וחצי מסוג "עשרת הפריטים שאת חייבת שיהיו בארון שלך"?? (השמלה השחורה הקטנה, ג'ינס 501, טישירט לבנה, חולצת כפתורים לבנה, ג'קט שחור מחוייט, עקבי סטילטו, מכנסי צינור שחורים, חצאית צרה, תיק קלאסי) ו--מעיל הטראנץ', שתמיד יופיע ברשימות הללו. זוהי גרסה מעט יותר זרוקה שלו.
(אגב, תמיד מעניינות אותי הכתבות האלה. לרוב מדובר בחמישה עמודים שמעולם לא משתנים יתר על המידה. מה, לעורכת לא היו רעיונות יותר טובים? הכתבים התרשלו ואיחרו את הדד ליין? למה אין עיתון אופנה ראוי בארץ?)
אה, כן, וזוהי גליה, 20. שכחתי לציין.

2 comments:

Anonymous said...

היא יפה מאוד ושיקית, אהבתי!

Anonymous said...

מעיל מדהים