Friday, May 11, 2007

זוג שני, שישי בצהריים

כרודפת הדפסים מן המניין, אני כמעט התעלפתי למראה ההדפס שעל חולצתו של מיכאל, 23. זה מושלם. פשוט כך. אני חושבת שהוא יצר מראה מאוד נכון ליומיום. חולצת טי יפה, מכנסי ג'ינס מבד דק, וכובע לבן. גם הכפכפים אינם כפכפי אצבע מבזים. (מישהו רוצה להצטרף לעמותה נגד כפכפי האצבע? ) לצערנו, פרט לכפכפים (זארה), יתר הבגדים נרכשו בחו"ל.
מה כן?
"כל מה שבא לי".
מה לא?
"את יודעת מה אני לא אוהב"?
מה?
"ג'ינסים כאלו (של ערסים) עם כל מיני קשקושים וצמודים כאלו".
מודל אופנתי?
"אין".


זוהי נסיה, 26, שהצליחה ללבוש גולף עם שרשרת. אל תנסו בבית! זהו מתכון בטוח לדודות. נדמה לי שנסיה הראשונה שהצליחה להימלט מן המלכוד.
שרשרת- שוק בצלאל ; גופיה- זארה ; חצאית- מטייוואן ; טייץ- elle בקינג ג'ורג' ; תיק- רחוב דיזינגוף ;
מה כן?
"כל מה שבא לי".
מה לא?
"דברים משעממים".
מודל אופנתי?
"אין לי מושג".

No comments: