Saturday, April 21, 2007

הסיבוב הקבוע, שישי בצהריים


לאחרונה יותר ויותר בנות מתהלכות ברחובות ארצנו כשאודם אדום מדגיש למרחקים את שפתיהן. אז מזל טוב שגם טרנד זה הגיע למחוזותינו המשמימים, בערך שנה אחרי שהאירופאיות כבר חרשו עליו. על רובן זה נראה כמו בדיחה לא מוצלחת (בין היתר, גם לי זה נותן לוק אמין במיוחד של נערת ליווי. ברנש בן 40 אף העז לשאול אותי "כמה?"). על יעל, 24, לעומת זאת, זה נראה מקסים. המעיל מזארה, החולצה של חגית טסה, החצאית והתיקנרכשו במחיר מציאה מטופ מן, לאחר שלא היה להם אף דורש, הגרביונים מטופ שופ והנעליים של לייט וויב.

לימור, 29, רכשה את השמלה מ"אדרת", החגורה מ-h&m, את המגפיים מפריז, והתיק שייך לאחותה.

התמונה הזו לא נלקחה מבלוג אופנת רחוב לונדונית או ברלינאית, אלא מרחוב שינקין (שוב). בבלוגים מרחבי העולם השימוש בגרביונים צבעוניים שכיח, ושנות ה-80 שהשתלטו עלינו לאחרונה, החזירו סווצ'רים כדוגמת אלו אל הרחוב. זה הזמן להפוך את פיג'מת החורף שלכם לבגד אופציונלי ליציאה החוצה. בתנאי שלא חם יתר על המידה. הסווצ'ר של אור נלקח מן הארון של אבא, החצאית מ"שתיים", הגרביונים ממדריד והנעליים מרוקט דוג.

אלרן הירושלמי השתחרר רק שלשום. על מנת לחגוג את החזרת המדים ירוקי הזית לאפסנאות התלבש במיטב מחלצותיו ויצא לקינג ג'ורג'. חולצת כפתורים וג'קט מחוייט הם בהחלט לוק שנדיר לפגוש באמצע חודש אפריל ברחובות עירנו. אולי באוויר הצלול של ירושלים זה מרגיש מעט פחות מחניק. המשקפיים מאבא, את הטבעת גנב מדוכן בשוק הפישפשים, הג'קט מזארה, החולצה מ"המחתרת", הנעליים מג'יפה, הג'ינס מלונדון, התיק- מתנה מהדודה.

מיכאל לבוש בחולצה של אברקומבי אנד פיצ', חולצת פולו כחולה מסליו ומשקפי ארמאני של אבא (מסתבר שאבותינו בחרו את משקפי הפוזה שלהם בקפידה).

חולצה בצבע כתום מרקר, מתחתיה גופיית סבא צבועה בוורוד ממורקר, ואת הפיניש עושה שרשרת צהובה הוא בהחלט שילוב קייצי-ישראלי. מורן, 23, פשוט הצליחה למתן את בליל הצבעים הנ"ל באמצעות חגורה לבנה. את החולצה והשרשרת הסבירה מורן שעיצבה ויצרה בעצמה. המשקפיים מורסצ'ה, והקליפס המוזהב המבצבץ מתוך שיערה משוק הכרמל.







*אשמח לעזרה: איך עושים בולט? נמאס לי מהפסיקים הארורים.
ועוד משהו: יש תלונות על גבולות גזרת התצלומים שלי. אני באמת מנסה להרחיבם, אך ללא הצלחה. אשמח לקבל הצעות לאזורים נוספים בהם אצליח למצוא אנשים מסקרנים.

4 comments:

Anonymous said...

בלוג מקסים.
כמה שאלות:
החנות אדרת, השמלות שם יחודיות? אי יודעת שזאת חנות יד שניה אבל רציתי לעת אם יש שם פריטים לא ייחודיים
ואיפה מוצאים גרביון כמו הגרביונים המקסימים הורודים בפוסט:)

Anonymous said...

עדכון:(

the streets walker said...

מצטערת. אני מודעת לכך שלא עדכנתי השבוע, לא יצא לי להסתובב ברחובות תל אביב בימים האחרונים. בדיוק עכשיו נכנסתי על מנת לעדכן. אעלה תמונות נוספות גם מחר, וככל הנראה גם ביום שני.

Anonymous said...

תודה רבה רבה:)