Saturday, April 28, 2007

שינקין- קינג ג'ורג', שישי בצהריים


את דניאל, 18, פגשתי בחנות "המחתרת". קשה היה שלא להבחין בו. נראה כי תופעת האנדרוגינוס מתרחבת משנה לשנה. אך זהו אנדרוגינוס מזן מיוחד. את המשקפיים רכש בגולואז, החולצה מ"המחתרת", את הגופייה האפורה שמתחתיה מדלתא, הנעליים מאדידס והתיק מזארה. הג'ינס הינו ליוויס ישן שנגזר קצר-קצר. השרשראות הן מלאס וגאס; "היה מלון שזרקו בו את השרשראות האלו, אז הצלחתי לתפוש", הסביר. לדעתי פעולת התפישה אינה עיקר הבעיה עבור גברברי ארצנו, אלא האומץ הדרוש בכדי לענוד אותן.

רועי, 18, עמד לצד דניאל, אולם רק לאחר מספר דקות הבחנתי בו. על אף החולצה המעניינת, קשה לשים לב לדברים נוספים כאשר הם ברדיוס הקרוב לדניאל. החולצה היא של בוי לונדון. תראו! העכברים בולטים. חתיכת גימיק.



ניקול, 18, הגיעה לארצנו מאוסטרליה במסגרת קבוצת צעירים. בעיני ניקול הצליחה ליצור לבוש הולם לארץ חמה. מבקרי אופנה לא מעטים נוהגים להאשים את מזג האוויר בגופיות הבטן ובמכנסי הדפוק-אותי, כאשר האשם העיקרי בעיני הוא חוסר הטעם. לפנינו אוסטרלית, (שארצה אף יותר חמה)שאמנם לבושה במכנסיים קצרים ובגופיה, ועדיין אני לא מרגישה שהקרביים שלה בחוץ.

אנאל, 25, לובשת שמלה של זארה ותיק מקסטרו. הקפוצ'ון נרכש בבוסטון והכובע בקריביים. הצמיד הכסוף ממקסיקו, הצמיד המוזהב ממרוקו, והשרשרת הינה קמע מקבר רחל. אנאל השכילה להפוך את השמלה כלבוש קז'ואל לא מחייב. מדובר בדיוק באותה השמלה היפה שנרכשה כבר לפני שנה, אבל אין לאן ללבוש כי זה תמיד נראה "מתאמץ" יתר על המידה. אז זוהי השיטה: (קראו, שננו, הפנימו) 1. כפכפים- האמת שרצוי לא אצבע. 2. קפוצ'ון- אלא אם ממש חם. 3. כובע מצחייה מגניב. וזהו. השגת הלוק "הלא מתאמץ", שכולנו כה מתאמצים להשיגו, התקבל בהצלחה.

4 comments:

Anonymous said...

אהבתי איך שאנאל התלבשה. מסתבר שאפשר למצוא שילוב נאה של בגדים מבלי ללבוש כל מיני בגדים מוזרים שאנשים אחרים כבר לבשו וזרקו

Anonymous said...

הבגדים שמופיעים כאן הם לא יד שניה.

Anonymous said...

דווקא הרבה כאן זה יד שנייה ואני חושבת שזה מאוד חיובי

Anonymous said...

התכוונתי ל4 תמונות הראשונות בפוסט המסויים.

ותגובתי הייתה מכוונת לזה שמעליי שלא יודע כ"כ מה זה יד שניה.
גם כשקונים בזארה שזה לא יד שניה,צריך לדעת לקנות ולא להגיע למצב פתטי.