Saturday, April 14, 2007

זואי והמוח כובשים את העולם


זוהי אזעקת אמת. סגנון ניקול ריצ'י פרה המריבה המסוקרת עלה ארצה. מדובר באותה שבלונה שהרכיבה בהצטיינות הסטייליסטית רייצ'ל זואי על בנות הוליווד הצעירות והסוערות. הדגם פשוט: מעט בלונד, ועוד פחות קילוגרמים, משקפי שמש המכסים את הפרצוף ושמלת וינטאג'. קשה לי להגיד שאני מתרעמת נגד המראה ההולך ופושט במחוזותינו, אך אין ספק שזה אמור לשמש עבורנו כהתרעה. לא זכור לי מקרה בו כוכבניות בתחילת דרכן הצליחו להחדיר את מלתחתן למנגו ולזארה. לא זכור לי מקרה בו סטייליסטית הצליחה להשליט את טעמה האישי על כל שאר העולם. הבעייה האמיתית היא שזה ממש יפה בעיני..


בסיבוב של יום שישי פגשתי, בין היתר, את שירלי ודניאל, לבושות במיטב "זואי" סטייל. את כל אחת מן הבנות ראיתי בנפרד. האחת מול הסנטר והשנייה בכוך יד שנייה בקינג ג'ורג'. לשתיהן ניגשתי מיד בבקשה לצלם ולתעד; הרי בקיץ הבא סביר להניח שכבר לא נסתובב כך ברחובות תל אביב. רק לאחר שהתבוננתי בתמונות עם שובי לביתי הקט, הבנתי שהדמיון בין השתיים דומה מדי.

מצאו את ההבדלים:


זו דניאל, 15, לבושה בשמלה מגולואז ומשקפיים מהכוך באלנבי פינת שינקין.






צילום: ברית
שליט


זו שירלי, 18, הלבושה בשמלה ובתיק מאייץ' אנד אם ומשקפיים מקניון איילון.







צילום: שי
סקיף






הערה: כאשר אני כותבת אותיות באנגלית כל המשפט מתבלגן לי. אם מישהו יודע איך ניתן לתקן זאת, אנא צור עמי קשר במייל או בתגובות. תודה.

No comments: