Saturday, April 7, 2007

תל אביב, טי- מרקט בברזילי, שישי אחה"צ

אין לי מושג מה היה באותו הטי-מרקט שריכז כל כך הרבה אנשים שלבושים היטב במקום אחד. במהלך השיטוטים אחר חולצות לי, לחבר, לאח ולאמא (כאשר עבור שניים מהם חיפושי עלו בתוהו), מצאתי הרבה יותר אנשים שהתלבשו באופן מסקרן מכפי שציפיתי. ..וכך מצאתי את עצמי במרבית הזמן מצלמת, במקום לתור אחר חולצות שירחיבו את מלתחתי הפרטית, המצומצמת גם כך.



לאחר שהתבוננתי בתמונה של לי הרגשתי שהרבה יותר צפוי היה לראות אותה באתרים של אופנת רחוב מחו"ל, מאשר בארץ. כך ששמחתי מאוד שנפלה בחלקי ההזדמנות לצלם אותה. לדבריה, המעיל הירוק שייך בכלל לאמא והחולצה של חבר טוב.

אור, 18, לבושה בחולצה מאמריקן אפירל, וחצאית חנות יד שניה. לצערה, היא אומרת, איננה מצליחה להיזכר מהיכן בדיוק קנתה את החצאית הזו, מאחר שיש לה לא מעט חצאיות באותו הסגנון בדיוק. הנעליים מביג טום, והסרט לשיער מסופר פארם.

לעיתים אני מצטערת שיש לי עקרונות מטופשים. כשראיתי את חלי, 26, זה היה בדיוק מאותם הרגעים הללו. תיק העור שנשאה על כתפה בהחלט היה אחד הדברים היותר מקסימים שראיתי. להסברה רב הדברים שלבשה הינם מחנויות יד שנייה, החגורה נרכשה משוק הכרמל.

האלוהים נמצא בפרטים הקטנים, היא אולי הכותרת הכי נדושה מלבד "כחול הוא השחור החדש", שרק עורכים ללא מוזה בזמנים מודרנים או בסגנון יכולים לתת, אך נדמה שבמקרה של ליאור, 23 אין דבר נכון מזה. ליאור לבשה טי בצבע תכלת ומכנסי סקיני רגילים. הודות לתיק הלבן שהושאל מסבתא של בן דוד, השרשרת שנלקחה מהאחות, והמשקפיים ממשקפשים, היא הצליחה להעניק לתלבושת השגורה פרשנות מעט אישית יותר. אגב, באנ. אר. ג'י. פרסמו מיני הפקת אופנה על אותו משקל. היכנסו www.nrg.co.il/online/12/ART1/565/355.html


רון, 27, העידה שהיא קונה הכל ביד שנייה, אולם נראה לי שהחולצה נרכשה בזארה.

כנראה ששנות ה-80 באמת חזרו, אם הסווצ'ר הזה נראה לי מגניב. (האם אני קורבן אופנה?) בכל אופן מדובר בקשקוש צבעוני מבית אדידס שנרכש בחנות יד שניה. השרשרת -תגדילו, תגדילו- היא של הילה הראל, שהציגה את מרכולתה בטי-מרקט.

לרז, 23, ניגשתי מאחר שאני אוהבת תעוזה ואני באמת חושבת שהיא ניחנה בכזו. אין דבר נפלא יותר משילוב צבעים מעניין, ואולי זה אחד הייתרונות הבודדים של הרחוב הישראלי לעומת האירופאי. בעוד השיק הצפוני מקפיד להישמר מפני מרבית הצבעים החורגים מסקאלת האפור-שחור, כאן רובם כמעט ונמנעים מהם. לרב זה נראה כמו בדיחה, לחלק זה מצליח להראות יפהפה, ואצל השאר זה פשוט בולט ומעניין. אני חושבת שרז שייכת לסוג השלישי. למתעניינים: החצאית והטיץ מאמריקן אפירל, והחולצה מהחשמל.

2 comments:

justglitterlust said...

Very adorable people with great style sense ! Keep up with the good work :)

Anonymous said...

את יודעת אם יש אפשרות לעשות קניות באינטרנטמחנויות יד שנייה?