Wednesday, February 23, 2011

Sunday, February 20, 2011

Thursday, February 17, 2011

Street-View-Street-Fashion; Berlin, Alte Schönhauser Straße

בכל פעם שאני משוטטת דרך מסך המחשב ברחובותיה של ברלין אני מחפשת פנים מוכרות. או לפחות את הספסל שישבתי עליו. ואז מדמיינת את הכריך שאהבתי (בגט עם קממבר+ענבים+דבש) בבית הקפה שנמצא שבע לחיצות עכבר מעלמי החמודות המצולמים בתמונה זו. אני כמעט יכולה לטעום את המרק המצוין המוגש במסעדה שמאחוריהם.

לעומת יתר הערים בהן אני מסתובבת בחודשים האחרונים הודות לגוגל, השיטוט ברחובות ברלין מתבצע לפי שיטה שונה לחלוטין: אני תרה אחר חנות יד שניה שהתחבבה עלי ומתבוננת במוכרת המעשנת סיגריה בפתחה, משוטטת בין דוכני השוק, או בוחנת בקפידה גרפיטי שלא הכרתי. ואולי כשמעט יתחמם בעיר הצפונית, אקפוץ להגיד שלום לכל אלו. כי אני כבר ממש מתגעגעת.

Thursday, February 10, 2011

The Natural Environment - Gaby and Lihu @Signon

הפעם במדורי ביקור בית הצצתי לדירתם של גבי רון וליהוא רוטר. אם לא הספקתם להציץ במוסף "סגנון" בשבוע שעבר, תוכלו להתבונן בתמונות (וגם בטקסט) בנרג'

Wednesday, February 9, 2011

Monday, February 7, 2011

Jerusalem, The Hebrew University

זה שנה וחצי שאני חולפת כמעט מדי יום בחצר האוניברסיטה העברית, אולם שני היא האדם הראשון שהזדמן לי לצלם במקום. ניתן להסביר זאת בתקציב הסטודנטיאלי המצומצם. אך חמש דקות משם, בחצר בצלאל, ניתן בקלות להפריך הטענה. ואם תבחרו לנמק זאת באופיים של אותם אנשי-רוח המשתרעים על המדשאות, גילמן יוכל ודאי לשמש ראיה חותכת נגד. מזל שאיתרתי את שני.