Monday, May 31, 2010

Friday, May 28, 2010

Tuesday, May 25, 2010

Sunday, May 23, 2010

The Hat - Jerusalem, Last Week

לפני למעלה משלוש שנים נפל בחלקי להכיר חנות כובעים צנועה השוכנת בכוך מעופש בשכונת הדר בחיפה. בעליה, אדם קשיש הלבוש בקפידה, מקפיד לציין לפחות אנקדוטה אחת על כל אחד מן הכובעים הנמדדים תחת עינו הפקוחה. "זה היה של פרנק סינטרה", הוא אמר באחת ההזדמנויות והצביע על אחד מן הכובעים שרכשתי ממנו.

לאחרונה אני תרה בקדחתנות אחר כובע פדורה ראוי. מאז שהבנתי שכובע שכזה עשוי להיות תוספת נאה למלתחתי, אני מנסה למצוא עילות ראויות לפקוד את העיר הצפונית. לצערי, גם כשמצאתי כאלו לא עלה בידי לפקוד את כוך הכובעים החביב עלי. החיפושים, אם כך, נמשכים.

Wednesday, May 19, 2010

My Favorite - Paris

זו התמונה האהובה עלי משבוע האופנה בפריז. צילמתי אותה ביום השישי, דקות ספורות לפני תחילת התצוגה של שאנל. זכור לי שהחל גשם כבד, ובעודי תרה אחר מחסה נתקלו עיני בעורכת האופנה של מגזין love (בתמונה משמאל). ימים אחדים לאחר מכן התמונה כבר פורסמה ב"סגנון". קשה לי להסביר מדוע דווקא זו התקבעה בליבי, על פני כל יתר התמונות משבוע האופנה. אני משליכה זאת על המעיל הכתום, והשיער הצבוע בלבן. שנה וחודשיים היא נחה בין התיקיות השונות במחשבי היקר, ממתינה לעת הנאה ביותר לפרסמה מעל דפי הבלוג. חיפשתי אחר הזדמנות מוצדקת דיה. החלטתי שחג השבועות הוא סיבה לא רעה.

Thursday, May 13, 2010

The Eye Behind Fashion Editor's Notes

בערב גשום במיוחד בלב ליבו של החורף התל אביבי מצאתי את עצמי מנסה לרוץ על עקבים כל הדרך מפרישמן אל אבן גבירול פינת דיזנגוף. אל מפתנו של יעדי - בית ציוני אמריקה - הגעתי במעיל ספוג מים ובשיער רטוב במיוחד. בדיוק אז ניגש אלי זהר, לבוש במעיל טרנץ' רכוס, והציג עצמו בפני. "אני העין", הוא אמר. ואני אמרתי שיש לו עין טובה. הפעם השניה שנפגשנו הייתה בצהרי יום שישי גשום אף יותר. אז הגעתי לבית הלנה רובינשטיין במעיל אף יותר ספוג מים, ובשיער אף יותר רטוב. גם אז ניגש אלי זהר, במלבושים עשויים בקפידה, ודרש קפה. הסכמתי בשמחה. בפעם השלישית כבר לא ירד גשם. וזהר עדיין היה לבוש היטב.

לבלוג של זהר: Fashion Editor's Notes

Tuesday, May 11, 2010

Sunday, May 9, 2010

Old Jaffa Port, Fresh Paint Art Fair

עדכון קט: אוולינה היפה (שעורכת את ל'אופיסייל רוסיה, כפי שזיהה אחד המגיבים) שלחה לי מייל. מצאתי לנכון לפרסם פסקה מתוכנו.

I guess you have many Russian readers, so for them you can add that I am a TV presenter - the name of my everyday morning show in Channel 1 is "Fashion Verdict". In Russian: Modniy Prigovor

Monday, May 3, 2010