Tuesday, June 30, 2009

Sunday, June 28, 2009

Tel Aviv, Tchernichovsky Street

מיקי יאטקובסקי, 22, מזכירה במשרד עורכי דין

מדי קיץ אני מוצאת עצמי מקנאה בכל אותם האנשים העובדים במשרד ממוזג וקריר. לא רק מאחר שנעים להם יותר בעוד אני מתהלכת ברחובות המיוזעים, אלא בעיקר כי ג'קט בלב הקיץ לפתע לא נשמע כהזיה.

Paris, Rue des Saints Pères

בת' פנטון, סטייליסטית

Friday, June 26, 2009

The Perfect Length - Paris

בעוד השמלות בארוני ניצבות בדוחק על הקולבים, זוגות מכנסיים יש ברשותי שלושה בלבד. לפני כחצי שנה גמרתי אומר להצטייד בזוג נוסף. ההחלטה הנחרצת העמידה בפני את השאלה הגורלית: "מהו האורך המושלם?".

דווקא בעת ביקורי בפריז נתקלתי בתשובות הנכונות. מכל עלמות החן הייתה זו גרנס דורה, שגם בנעלי עקב וגם במגפיים נמוכים (אף הם על עקב) לבשה את מכנסיה באורך המושלם. ולסקרנים: מכנסיים הולמים עבורי טרם מצאתי. נראה שנגזר עלי לדבוק בשמלות.


While the dresses in my cupboard crowd the hangers, I own only three pairs of pants. About six months ago, I decided to find myself another pair. This determination raised the fateful question: “What is the perfect length?”i

It was during my trip to Paris that I came across the correct answers. Of all the fair maidens it was Garance Doré who, both in high heels and in low boots (these too bearing high heels), wore her pants at just the right length.i

And to those of you who are still curious: I have yet to find the right pair of pants for myself. It seems as though I am destined to stick with dresses.i

Wednesday, June 24, 2009

זיהיתם?

תמונתה של גיל היפה מוצגת כחלק מתערוכה מצומצמת במסגרת הפסטיבל הבינלאומי לקונלנוע הומו-לסבי בסינמטק. הפסטיבל יימשך עד ליום ראשון ה-28 בחודש.

בצד התמונה כתבתי טקסט המסביר את סיבת בחירתה של גיל. זוהי גרסתו המקוצרת: "...בעוד אימוץ פריטי אופנה נשיים על ידי גברים נחשב יוצא דופן ומושך תשומת לב, לנשים נשמרת הזכות להשאיל את הבגדים והגזרות מהמלתחה הגברית, מבלי לערער את המימד הנשי של המראה בכללותו. כך גם עשתה הצעירה שבתמונה ששיחקה עם לבוש בעל נפח רב שקיים בדרך כלל במלתחה הגברית דווקא. שילוב הבדים הנוקשים והווליומים יצר מראה קשוח, שמאתגר קמעה את תפיסת הנשיות הקונבנציונלית".

Muses Off Duty @ Paris Fashion Week

רצות ומתרוצצות על עקבים מחודדים, מעשנות בשרשרת, שולחות מסרונים בטלפון הנייד - כל הדוגמניות בהן צפיתי במהלך שבוע האופנה עסקו בפעולה אחת מן השלוש, ולעתים אף שלושתן במקביל, כאשר לא נדרשו להדס על מסלולי התצוגות. סירי טולרוד, סשה פיבוברובה, לרה סטון ולילי דונלדסון ריתקו את גדודי הצלמים שגדשו את עיר האורות גם ללא שורת מאפרים, מעצבי שיער וסטייליסטים, ודווקא בבגדיהן שלהן - ג'ינס וטי שירט.

ובחזרה לארץ: היום הופיע במוסף "סגנון" פרויקט עליו עמלתי בשבועות האחרונים לא מעט - מעין ניסיון לתעד את אורחות הלבוש של מדגם דוגמניות בארץ. חיפשתי אותן ברחובות ולפני ואחרי צילומים. צילמתי אותן בבגדיהן היומיומיים ושאלתי אותן האם אכן היותן חלק מהתעשייה השפיעה אל אורחות לבושן.

לג'ינס והטי-שירט הממותגים שלבשו סטון וחברותיה, מצאו הישראליות תחליפים זולים יותר, אך העיקרון דומה: כאשר המקצוע שלך מבוסס על להתלבש ולהתפשט משמלות כבדות ומנעלי עקב גבוהות, בסופו של יום (או דווקא בפתחו) מעדיפות לא מעט דוגמניות לצאת מן הבית בלבוש פשוט ככל הניתן.

for more images checkout: facebook, myspace

Shine, Paris

לולא הייתי רואה את עלמת החן בעלת התעוזה במציאות, לעולם לא הייתי מעלה בדעתי שהג'קט הזה והחולצה הזו אכן יכולים לעבוד יחדיו.

Tuesday, June 23, 2009

Urban Safari, On Ben Ami St. Tel Aviv

Paris ...

קים אנדראולי, עורכת אופנה במגזין wallpaper

Monday, June 22, 2009

Ha'Shagrirçonnière - Paris, Place Vendôme

אך לפני ימים ספורים מינו הגרסוניירים את אנג'לו פלאקבנטו, כתב אופנה שרמנטי, כשגרירם בניכר. ללא ספק אין אדם הראוי מפלאקבנטו לתפקיד. בפלא הג'נטלמני חזיתי לראשונה בסיום התצוגה של בלנסיאגה ורטט קל אחז בי. שעה קלה לאחר מכן, בכיכר ונדום, עלם החמודות נאות להצטלם. המצלמה כמעט רעדה.

Due to some problems on blogspot's system, the blog is not automatically redirected. We will have to be patient, until Google will fix it. Meanwhile, you can try access the blog by TheStreetsWalker.blogspot.com or TheStreetsWalker.com – One of the two must be working!i

The Streets Walker + Signon

אין ספק שהשיק התל אביבי נבדל בכל-כך הרבה דרכים שונות ומגוונות מהשיק הפריזאי, על אחת כמה וכמה זה הניבט בשבוע האופנה. לפני ימים ספורים הבחנתי בתגובה מעניינת שכתבה גולשת שהזדהתה כנעה לאחד הפוסטים, והיא כדלקמן: "...הסתכלתי על התמונות מהחודשיים האחרונים ובלי לקרוא בכלל את הכותרות או להסתכל על הרקע ידעתי להגיד מה פריז ומה ישראל". כמדומני שיאנה עוד עלולה לבלבל אותנו.

ליאנה עצמה הייתה לא מעט ביקורת על האופנה הישראלית. לטקסט המלא: nrg.co.il

Tuesday, June 16, 2009

מזהים?

את גיל צילמתי סמוך לכיכר דיזנגוף ביום חורפי וקריר בדצמבר האחרון. היא לכדה את מבטי במשחק בטקסטורות של בגדיה - העור, הג'ינס והסוודר, אך בעיקר בשל לבישת פריטים בעלי נפח רב הן בחלק העליון והן בתחתון. כעת הנני תרה אחריה. במידה ואתם מכירים את גיל, ויכולים לעזור לי לאתר אותה, אשמח אם תצרו עמי קשר במייל.

Tel Aviv, Near The Carmel Market

קטיה ליפשיץ, ציירת

Sunday, June 14, 2009

Wednesday, June 10, 2009

Chain of people, Ben Zion Ave. Tel Aviv

יעל אילני, 26, כתבת אופנה ב"לאישה"

Tuesday, June 9, 2009

On Masaryk Square, Tel Aviv

הדס בראשי-כרמל, 29, מנהלת סטודיו לשמלות כלה

Different outfits, same bracelets, Paris

טיילור טומסי, מנהלת תחום האקססוריז בטין ווג

Saturday, June 6, 2009

Shorter

כעת תוכלו להגיע ל"ההולך ברחובות" גם ללא ה"בלוגספוט". מעתה אמרו: ההולך ברחובות דוט קום.

It is now possibe to access the blog via the new address www.thestreetswalker.com . It will still be possible to access through blogspot as well. i

Twins, Paris, Jardin des Tuileries

מכל התצוגות שפקדתי לאורך שבוע האופנה הפריזאי, הקהל המעניין ביותר היה דווקא בתצוגתו של קרל לגרפלד. הדובדבן שבקצפת היה התאומות מדובאי האיה וסאמה אבו-קאדרה.

Wednesday, June 3, 2009

The Future? Paris



בפולניות אופיינית, השאלה השנייה שהפניתי לאיינוק טאן (הראשונה הייתה "אפשר לצלם אותך?") היא "זה לא מסורבל ללכת עם כל הבד הזה?". איינוק ענתה בכנות: "כן. אבל ככה אני אוהבת להתלבש". היא חייכה קלות, הרימה את שולי שמלתה ודידתה בין השלוליות והבוץ אל הכניסה לתצוגה של שאנל.

Tuesday, June 2, 2009

Denim, On Levontin Street, Tel Aviv

במקום שאכתוב את פרטיו במחברתי המקומטת או להגיש כרטיס ביקור תמציתי, העניק לי שאול נמרי גלויה, שבצידה האחד ציור ובצידה השני קריאה לקחת חלק ביוזמתו החדשה: יריד אמנים בגן החשמל. "הכל מתאים", הסביר. השכונה הולמת את הקונספט, יש חניון צמוד שיקל על ניוד הסחורה, וככלות הכל - איזה שימוש ראוי מזה ניתן למצוא לגינה, הוא תהה. "להסתפק במועט זה נחמד", אמר. "אבל למה להסתפק במועט אם אפשר להסתפק בהרבה"?

Paris, Jardin des Tuileries

Monday, June 1, 2009

Gloria, Paris




גלוריה באום, מנהלת תחום האופנה בטין ווג