Sunday, November 1, 2009

... The Sartorialist Book Has Arrived

בסוף השבוע נחת בפתח ביתי (במהירות ראויה לציון), ספרו החדש של סקוט שומן, הלוא הוא הסרטוריאליסט. הקלות המפתיעה בה מצאתי את הקופסא של אמזון מונחת על מיטתי, הינה אנטי קליימקס מוחלט לחיפושים המפרכים שערכתי בשלושת החודשים האחרונים בניסיון נואש לאתר אותו.

הכל התחיל בווינה, אז סיפרו לי כי הספר הגיע זה עתה לקולט (שבפריז). מיד עם נחיתתי על אדמת צרפת, כיתתי רגליי במהירות אל החנות המובטחת, שם התברר לי כי הספר כבר אזל. אולם היה זה רק הסיפתח: במרוצת אותו החודש, התברר לי כי הספר אזל לא רק מקולט אלא גם מכל חנות אחרת בפריז ובברלין. לא נתתי לתחושת ההחמצה לייאש אותי, והחלטתי להביא את ההר אל מוחמד (או: להזמין את הספר אלי).

כשידי הרועדות אחזו בו בהתרגשות, התחלתי לתור אחר ארבע התמונות האהובות עלי, המוצגות כאן לפניכם. שלוש מתוכן אותרו בהצלחה. ועל אף התמונה החסרה (למטה משמאל), ספרו של שומן מצליח לקבץ את הזכורים שבצילומיו ל-507 עמודים עטופים בכריכה רכה. מזמן לא מצאתי תוספת כה נאה למדף הספרים המתפקע שלי.

8 comments:

StreetstyleNews said...

The book is just great!

Follow StreetstyleNews on Twitter and never again miss any update of TheStreetswalkeR, The Sartorialist and more than 50 other streetstyle blogs!

Anonymous said...

נראה מדהים. אני מחפשת גם :)

Anna said...

במילאנו הספר הנמצא בכל חנות ספרים שביקרתי בה עד כה...או שכבר הספיקו לחדש את המלאי או שבשורת הבלוגים טרם הגיעה להמונים :)

Loni said...

הוא הוסיף בספר תמונות שלא העלה לבלוג שלו?

אם לא, אני לא רואה את הצורך שבהוצאת ספר או בקנייתו למרות שזה יכול להיות ממש נחמד לעיין בו בעיקר בימים הגשומים עלינו לטובה

אגב, מעניין אותי לדעת האם צריך להחתים מישהו על משהו כדי לפרסם תמונה שלו גם אם בשעתו הוא הסכים לצילום

תודה והמשך שבוע טוב

the streets walker said...

טלי: את מוזמנת לבדוק את המלאי באמזון: http://www.amazon.com/Sartorialist-Scott-Schuman/dp/0143116371/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1247153562&sr=8-1

לוני: כל התמונות בספר כבר התפרסמו בבלוג. אבל זה לא הופך אותו לפחות מרתק.

Anonymous said...

woohaa נראה אדיר.

C A said...

Hi, the Sartorialist is just the most successful fashion blog ever!

@ MaisonChaplin.blogspot.com

ROXY MARJ said...

whoa ho ho! The first blog I have seen written in Hebrew! Fantastic! :) love it!