Wednesday, July 30, 2008

לבלוג אופנת רחוב תל-אביבי דרוש מתרגם לאנגלית.
הצעות לעזרה יתקבלו בברכה, ב
מייל.

The shoes, Paris, rue du Temple


Tuesday, July 29, 2008

Louise; Paris, On the street


שאלה נפוצה היא למקורות ההשראה שלי בכל הנוגע ללבוש. ובכן, אני עונה, זה פשוט- הכול. ואם יש צורך לפרט אז אגיד ציורים ופסלים, תמונות ואיורים, ספרים וסרטים ובעיקר- אנשים. כי אנשים, בעיני, הם המקור הטוב ביותר להשראה אופנתית, וזה נכון כמעט לכל אדם; הקשיש שלובש חליפה מחויטת וכובע קש, ילדת יומולדת עם שמלת פרחים וזר על הראש, פאנקיסט עתיר ניטים וסיסמאות אנרכיסטיות, נערה שהתקשטה בלבוש מנצנץ בליל שישי לקראת יציאה, או אישה מבוגרת שאינה מאפשרת לחום התל-אביבי להכניע אותה. אולם יותר מכל, מצאתי השראה בחושה האופנתי המשובח של לואיז. את תמונתה ראיתי לראשונה לפני קרוב לשנה כאשר גרנסה דורה עוד הייתה dans paris. מאז היא הופיעה גם אצל סקוט שומן, איוון רודיק, וג'רלדין דורמוי, וקהילת בלוגרי האופנה העולמית נפלה שדודה לרגליה. כל אחת מן התמונות קיבלה עשרות תגובות, שברובן תהו מהיכן השמלה/המכנסיים/הג'קט. דיונים ארוכים נפתחו אודות הנערה הצעירה (רק בת 19), שבאו לידי סיום, לאחר שג'רלדין דורמוי התיישבה עמה לקפה, וחשפה את סודותיה (וינטג' ורשתות זולות). לפני כחודש פתחה לואיז בלוג משלה, בו היא מתעדת את מלבושיה באופן כמעט יומיומי. בשבוע שעבר פגשתי אותה על כוס יין, על מנת שנוכל להכיר - כל אחת מאיתנו - את האדם שמאחורי מסך המחשב.

לבלוג של לואיז: MissPandoraPandora

Sunday, July 27, 2008

דניאל בהופעה רב פעמית, גם במדור בנענע10

ללא שום צל של ספק, דניאל הינה האדם המתועד ביותר בבלוג. הפעם הראשונה שהיא תועדה תחת עדשתי היתה רק כשבועיים לאחר שהבלוג עלה לאוויר. מאז צילמתי את עלמת החן הצעירה עוד כשש פעמים. על כן, הבחירה לערוך מבט מקיף במלתחת הקיץ שלה, הייתה מבחינה ברורה מאליה.

ביתר התמונות תוכלו לצפות ב- nana10.co.il

Wednesday, July 23, 2008

Tuesday, July 22, 2008

Parisian girls wear jabot, near rue Montmartre








































גם ברחובות תל אביב הזדמן לי לא פעם לצפות בחולצה בעלת פרונט מקושט ונפוח. עם זאת, כאן מדובר כמעט במגיפה (אף צפיתי בגברבר או שניים שהתקשטו בתלתלים עתירי בד). החולצות מאובזרות באופן תמידי בסקיני ג'ינס, ויוצרות מעין איזון נעים לעין בין פלג הגוף התחתון הצר לפלג הגוף העליון.

Monday, July 21, 2008

Sunday, July 20, 2008

Colorful dots, Paris, Marais








































מזה זמן רב אני טוענת כי חוקי מרפי תקפים יותר מכל בצילום אופנת רחוב. כך קרה שלאחר ארבע שעות של שיטוטים וחיפושים באזור הכי שוקק אופנתית בבירת האופנה הצרפתית לא הצלחתי לאתר ולו אדם אחד. במר יאושי גמרתי אומר לצאת להפסקת קרפ מסוכר על מנת לצבור מעט כוחות להמשך השיטוט. מובן כי ברגע שהתיישבתי לנגוס מן ארוחת הארבע שלי הופיעה עלמת החן בשמלת נקודות בעלת אינטרפרטציה ליצנית. את הנעליים היא הכינה בעצמה. מנת הסוכרים שלי נאלצה להתקרר.

Thursday, July 17, 2008

Shoes and Jacket, Rue Saint Honoré, 1er, Paris








































לאורך השנה האחרונה הזדמן לי להתכתב עם עשרות עורכים דרך המייל. מאחר שהדרך אל מחוץ לגבולות ארץ-זבת-חלב-ודבש ארוכה ויקרה היא, נאלצתי לדחות את סקרנותי לפגוש את כל אלו פנים אל פנים. עם אנאיס, מן החנות קולט, נפגשתי לאחר חודש של התכתבות ארוכה במייל, מאחר שהיא זו שארגנה את התערוכה שנערכה בארל.

פרט לעובדה המשמחת שסוף סוף הנני יכולה להפוך את המייל לדמות בעלת פנים, שמחתי לאתר בלבושה שני פריטים (הז'קט והנעליים), שבימים אלו אני עורכת חיפושים ארוכים ומתישים אחר חיקוי זול וטוב שלהם.

Jacket 2, Les Halles, 2eme, Paeis


Black Uniforms, Rue Saint Honoré, Paris


Tuesday, July 15, 2008

Saturday, July 12, 2008

La Favela Chic, Republique, 5eme, Paris










































אל עיר האורות הגעתי שלשום לעת ערב, וכבר שעתיים לאחר מכן מצאתי עצמי צועדת אל מסיבת שנות העשרים ברובע החמישי. עוד מראש טרחו להודיע לי על קוד הלבוש הקפדני (שנות העשרים), ובמאמץ רב ניסיתי לאתר מתוך המלתחה המצומצמת שהכנסתי למזוודתי פריטים שונים שיכולים להתכתב בדרך כלשהי עם העשור השיקי. עם הגיעי למקום, התבוננתי מוכת הלם בהמוני הפריזאיות (והפריזאים), שהשכילו להעתיק בדייקנות ראוייה להערצה את הלבוש, המניירות, והמחולות שאפיינו את העשור. ככל הנראה האירוע הנ"ל היווה עבורי את ההלם הראשוני ואת ההוכחה הסופית שהנה הגעתי לאדמת אירופה.

Friday, July 11, 2008

On Cloitre St-Trophime, Arles








































הרבה פעמים אנשים שואלים אותי על האופן בו אני עובדת. ובכן, לרוב אני מסתובבת מדי יום ברחובות ומנסה לאתר אנשים שמתלבשים יפה. כאשר נמצאו כאלו (למרבה הצער, לא לעיתים קרובות), אני ניגשת אליהם ומוצאת פינה שקטה וקרובה על מנת לצלמם.

אתמול זה היה מעט שונה; בבואי לתערוכה שביקשתי לראות, מצאתי את עצמי בלוקיישן המופלא הזה. בייחוד נפעמתי מן האור הרך שנפל על הרצפה לסירוגין - על פי מיקום העמודים. באותו הרגע גמרתי אומר לשבת ולהמתין עד אשר תצוץ עלמת חן שאחשוק לצלמה. לאחר שעתיים של המתנה היא בסופו של דבר הופיעה.

משם המשכתי לתערוכה שהוצגה בבניין, של קמיל ויויאר (Camille Vivier), ולהפתעתי גיליתי שגם היא בחרה לצלם את תמונותיה במקום. מן התמונות נשקפות נשים צעירות, בלבוש פרובנס אותנטי. בצילומיה היא שיחקה עם האור באופן מופלא, כך שהם מתעתעים בצופים בהם לרגע במחשבה שייתכן ובכלל מדובר בציור.

Colourful skirt, Arles


Nice tights, Arles


Striped skirt, Arles


Tuesday, July 8, 2008

Monday, July 7, 2008

הקורבן השני שלי בנענע

בפעם השלישית שפגשתי באיריס (לפני חודשים אחדים), כתבתי בהתלהבות בבלוג על סגנון הלבוש הייחודי שלה. כעת אתם מוזמנים לצפות במיטב ממלתחתה במדורי בנענע. והנה הלינק: nana.co.il

Sunday, July 6, 2008

Lovely Hadas, Haneviaim St., Tel Aviv

Check out my ediorial for Borderline with one of the coolest girls around Tel Aviv.

Friday, July 4, 2008

המכנסיים האלו, ברחוב קינג ג'ורג', שלישי אחה"צ

























טליה
, 21

גופיה, מכנסיים- יד שנייה, ויצ"ו; גופייה תחתונה- של חברה; נעליים- מנהריה; תיק- מחנות בקינג ג'ורג';

Wednesday, July 2, 2008

Some Good News

The Street Walker has been selected to take part in the exhibition "From the Street to the Blog", at "Les Rencontres d'Arles"- Arles photography festival. i
So here are my plans for July: i
July 8-10: Arles (I'll be attending the opening of the exhibition). i
July 11-24 : The Street Walker will be in lovely Paris. i

France, here I come! i
Yael Sloma

I will be with my laptop, so expect for daily updates. i **

וקוראי עברית יקרים:

לאחר למעלה משנה שרחובות תל אביב למדו להכיר היטב ובאופן יומיומי את רגליי ומצלמתי, כעת גם צרפת אהובתי תתוודע אליהם.
בין השמונה לעשרה ליולי אשהה בארל, שבדרום צרפת. שם הוזמנתי לפרסם את תמונותיי במסגרת תערוכה בה לוקחים חלק כעשרים מטובי צלמי אופנת הרחוב מרחבי תבל.
לאחר מכן אנדוד פריזה ואשהה שם כשבועיים, בתקווה להביא בפניכם, קוראים יקרים, את המראות הססגוניים ביותר בבירת האופנה.

אחלו לי בהצלחה!

*בעקבות מספר מיילים מבוהלים: אל דאגה, אני מצויידת במחשבי הנייד, כך שאמשיך לעדכן באופן יומיומי גם מצרפת.

גרביים מתוחים, בשוק בצלאל, ראשון אחה"צ








































מיטל, 26

מאחר שנאלצנו לוותר על הגרביונים, אני צופה ביותר ויותר אנשים (הן גברים והן נשים) מסתובבים ברחובותינו עם גרביים קצרים, אך מתוחים כלפי מעלה. אצל מיטל זה נראה חמוד במיוחד.

חולצה- רוני בר; חצאית- יד שנייה; נעלייים- לונדון; גרביים- שוק מחנה יהודה;